[Hiszpański]1 lekcja hiszpańskiego -liczby 1-10


Ok.Najpierw powiem wam jak będzie wyglądała nauka hiszpańskiego z moim blogiem.A więc tak co sobotę będę dodawała jedną lekcję hiszpańskiego.(nie zdziwcie się gdy czasami nie będzie). Jeśli chodzi o słówka to pod pisownią będzie napisane jak się je czyta. A na koniec będzie praca domowa. Zrobić ją możesz w rożny sposób np.w paint lub możesz zeskanować. A potem przyślijcie ją na e-mail bloga czyli: tinipolonia@gmail.com .Jeśli na e-mail nie przyjdzie ani jedna praca kończe lekcje bo to nie będzie miało sensu chyba,że będziemy robić sprawdziany i kartkówki.Piszcie w komkach co lepsze.
BĘDĘ WAS UCZYĆ HISZPAŃSKIEGO Z AKCENTEM Z AMERYKI POŁUDNIOWEJ CZYLI Z TAKIM AKCENTEM MÓWIĄ WŁAŚNIE W ARGENTYNIE.


Dobra zaczynamy.Dziś nauczymy się liczyć do 10:

1-uno (uno)
2-dos (dos)
3-tres ( tres)
4-cuatro (kuatro)
5-cinco (sinko
6-seis (seis)
7-siete (siete)
8-ocho (oczo)
9-nueve (nuewe)
10-diez (dies)

I co łatwe!!!
Praca domowa:

Nie skopiowałam jej z innego bloga tylko wzięłam z mojego drugiego :)


2 komentarze :

  1. Podstawy hiszpańskiego również należy poznać, jeżeli ktoś myśli o dobrej nauce tego języka obcego. Ja jestem wielkim zwolennikiem uczenia się za pomocą aplikacji https://www.jezykiobce.pl/s/104/aplikacje-do-nauki-hiszpanskiego gdyż wiem jak bardzo skuteczna one może być do nauki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka