Już od dawna wiecie,że Tini wyda swoją książkę "Simplemente Tini". Jej tata dużo czasu poświęcił by napisać tę cudowną książkę o jego córce Martinie.Dla wytłumaczenia:Tata Tini musiał ją tworzyć gdyż nasza gwiazda nie miała tyle czasu jak on by się zajmować pisaniem. Dziewczyna jest przecież bardzo zapracowana:nagrywanie Violetta 3,różne sesje zdjęciowe i nauka.


Wczoraj nasza Tini pokazała nam fragment okładki oraz tył tej książki.Zrobiła ją dosyć skromnie na okładce nie było wielu kolorów.Zdjęcie z okładki wygląda tak tylko sama Tini jest wycięta:

A teraz zobaczcie zdjęcia książki:






Mam dla was tłumaczenie tekstu,który jest napisany z tyłu książki:

Tutaj znajdziesz wszystko, co o mnie;
 dlaczego chciałam napisać do Ciebie,
 ponieważ mamy szczególny związek. 
On jest moją najlepszą próbą by otworzyć moje serce i pokazać mi trochę więcej.
Wielu pamięta mnie po prostu grającą Violettę i zawsze będzie to dla mnie zaszczyt,
 ale jestem Martina i chciałbym wiedzieć,że jestem 

Po prostu Tini.

 Kopiowanie surowo zabronione!!!
 
Już w tą sobotę Simplemente Tini na rynku w Argentynie!!!!!!!! 

              Czy cieszycie się z sukcesu Tini?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka