[Moda]Strój Tini na Violetta en vivo cz.2

Dziś mam dla was następny pomysł na zrobienie stroju z en vivo.Dziś będzie bardzo prosta sukienka w której będzie mało szycia.Mam nadzieję,że spodoba wam się mój pomysł na zrobienie takiego stroju.
Dziś wybrałam strój z piosenki Junto a ti[niestety nie mogłam znaleźć zdjęcia więc w filmiku wejdźcie na 1:06:34]:
[klik]

Co potrzeba?
-Sukienka w kolorach pastelowych.Tu możecie kupić:Tini:[kup]Lodo:[kup]Cande:[kup]
-Zwykła biała wstążka  gruba i cienka[możecie je kupić w kwiaciarni lub w papierniczym]

Jak zawiązać wstążkę?
Mam dla was obrazek,który bardziej wam to wyjaśni:
Jak uszyć taką sukienkę?
1.Na pasie zawiąż kokardę z grubej wstążki[ale tak by wstążka była przeprowadzona dookoła całej talii i na środku była zawiązana kokarda]ewentualnie ją przyszyjcie żeby się nie rozwiązała i nie spadła.
2.Od pasa w górę naszyj cienką białą wstążkę,aby szła tak: najpierw od pasa w górę potem przez rękawy i od rękawów w dół z tyłu.

Tańcz do Junto a ti i baw się!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka