Nowa adminka

                                           Witajcie!!!

Nazywam się Natalia, ma 14 lat i uczę się w gimnazjum. Mieszkam w województwie lubelskim. 
      
                                    




Moje zainteresowania

Interesuję się muzyką dzięki niej mogę odlecieć w krainę fantazji. Nie lubię za bardzo polskich piosenek. Słucham rapu, popu i rocku. Moją ulubioną piosenką jest "Fell this moment". Lubię uprawiać sport. Moją ulubioną dyscypliną sportową jest piłka nożna. Lubię oglądać "Violette" i "Ranczo". Z filmów lubię "Harrego Pottera" i "Władcę pierścieni". Mogłabym te filmy oglądać przez cały czas. Hmmmm.... moją ulubioną postacią z Violetty jest Francesca graną przez Lodovicę Comello. Lubię ją za to, że zawsze pomoże swoim przyjaciółkom i za jej niesamowity głos. ;-) Umiem język angielski, rosyjski i podstawy hiszpańskiego (uczę się go w wolnych chwilach)

  




Czym będę się zajmować na blogu? 

Na blogu będę się zajmowała szatą graficzną i pisaniem postów o "Violettcie" i życiu obsady.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się co piszę i zostanę tutaj na długo . 

Cześć!!! 
       
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka