Na początek proszę porównajcie Tini a anorektyczkę:


















 








  Anoreksja-zaburzenia apetytu,które powodują utratę wagi.




Tini rozpoczął kampanię przeciwko zastraszaniu została zrobiona, po tym, jak w ciągu ostatnich kilku dni krążyły fałszywe pogłoski o jej zdrowiu .Wiele źródeł mówi,że Tini ma anoreksję lub już niedługo będzie ją miała.Zaczęło się to kilka dni temu , gdy kilka stron , głównie Argentyńskich pisały , że Martina ma anoreksję . : ( Ze względu na fizyczne konformacje aktorki , wielu wierzy w wiadomości nawet bez czekania na wersję aktorki .Martina zatem wydała oświadczenie " Chcę wyjaśnić, że nie jestem leczona przez psychologa . Czytałam kilka artykułów , które twierdził coś przeciwnego . Szczerze mówiąc, to wstyd , że są ludzie , którzy chcą robić takie rzeczy , wymyślając złe rzeczy , które mogą być źródłem niepokoju dla rodziny, przyjaciół i fanów . "Tini nadal " To wszystko kłamstwo , od urodzenia zawsze byłam taka chuda . Nawet dla mojego brata i mojej mamy to samo. [ ... ] Nawet moi przyjaciele nie mogą uwierzyć,że się nie odchudzam,dopóki nie zobaczyli ile jem" ." Ale to jest rodzina , to genetyczne .Więc Tini , ze swojego konta na Twitterze , zdecydowanie zaprzeczyć wiadomości , prosząc fanów by pomogli jej i razem z nią zapobiegli zastraszaniu w mediach i prasie:
Martina Stoessel ha dato il via ad una campagna contro il bullismo che proviene dalla stampa, dopo che nei giorni scorsi erano circolate delle false voci sulla sua salute. Diverse testate online hanno riportato la notizia secondo cui Martina soffrirebbe di anoressia e ora l’attrice, insieme al padre Alejandro e agli amici, ha smentito la notizia.
Tutto è iniziato alcuni giorni fa, quando diversi siti, principalmente argentini, hanno scritto che Martina sarebbe anoressica. :( Considerata la conformazione fisica dell’attrice, chiaramente filiforme, in molti hanno creduto alla notizia senza neanche aspettare la versione della diretta interessata.
Martina ha quindi rilasciato una dichiarazione in merito Voglio chiarire che non sono in cura da uno psicologo. Ho letto alcuni articoli che sostenevano il contrario. Sinceramente, è un peccato che ci siano persone che vogliono fare cose del genere, inventandosi cose cattive che possono essere fonte di preoccupazione per familiari, amici e fan.”
Tini ha proseguito “E’ tutta una bugia, da quando sono nata sono sempre stata così magra. Anche per mio fratello e mia mamma è la stessa cosa. [...] Anche i miei amici mi dicono di non poter credere che non ingrasso, eppure mi vedono mangiare. Ma è di famiglia, è genetica.
Così Tini, dal suo profilo Twitter, ha smentito con forza la notizia, chiedendo ai fan di schierarsi con lei contro il bullismo sui mezzi di comunicazione “Ragazzi! Aiutatemi e tutti insieme portiamo nei trend #NoAlBullyngMediatico. Mi aiutate????”
- See more at: http://www.bambini.eu/2014/05/08/martina-stoessel-non-sono-anoressica-stop-al-bullismo#sthash.qW78kDsF.dpuf
[tłum.Ludzie!Pomóżcie mi aby razem doprowadzić do #NoAlBullyngMediatico do trendów świata.Pomożecie mi?]Tłumaczenie nie dosłowne


Do akcji  włączyło się wiele osób z obsady lecz także chłopak Tini [Peter Lanzani]:#NoAlBullyngMediatico


 [tłum.Ludzie!Pomóżcie mi aby razem doprowadzić do #NoAlBullyngMediatico do trendów świata.Pomożecie mi?]Tłumaczenie nie dosłowne

Fans Club Violetty: 


[tłum. Daj nam wspierać @ TiniStoessel ponieważ należy zapobiec wymyślania rzeczy o stanie zdrowia fizycznego i psychicznego osób jest bardzo poważny! # NoAlBullyingMediatico]Tłumaczenie nie dosłowne

Do akcji włączyły się także gwiazdy z poza planu Violetty:
[tłum.Ludzie!Pomóżcie doprowadzić # NoAlBullyingMediatico do TT.Bardzo dziękuję!!]

  [tłum."@ TiniStoessel: To kończy zastraszanie, wykorzystywanie, leżącego # NoAlBullyingMediatico" Dość proszę!]

Co trzeba zrobić?
Jest to bardzo proste a zarazem przydatne.Wystarczy,że wstawicie na swojego Twittera Twetta o treści np. po prostu [ # NoAlBullyingMediatico] lub to i kilka innych słów.A potem czekamy aż to hasło przejdzie do "Trendów.".

                                                    Co myślicie o tej akcji? 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka