Przepraszam, że tak późno pomyślałam o tym by zrecenzować dla was tę cudną książkę. Pomyślałam,że czasami będę robiła dla was takie opisy:)W tej recenzji będzie dużo zdjęć!!!

P.S.Razem z redakcją przepraszamy was,że przez  cały dzień nie było postów.
 


                                          Pierwsze wrażenia
Moje pierwsze wrażenie było bardzo dobre.Jest to książka bardzo kolorowa,ciekawa i ma wiele rysunków.Gdy kupiłam ją w Empiku po jej obejrzeniu nie żałowałam ani jednej złotówki wydanej na nią.Okładkę i tył ma zrobioną z różnych materiałów a z wierzchu jest bardzo zachęcająca.
Recenzja oraz zdjęcia są własnością miss Tini i zrobione są dla potrzeb bloga Tini Polska.Kopiowanie surowo zabronione!!!

                              W książce wszystko zgadza się z fabułą serialu.Są rysunki Violetty i jej myśli
 


              Są także jej przemyślenia o modzie i wyglądzie:

 Choć stron było bardzo wiele [bo 190] pamiętnik Violetty czytać było bardzo łatwo i szybko.Łatwo jest się wciągnąć gdyż jest ona pisana językiem nastolatków a tekst ma wiele różnych czcionek. Dzięki temu o wiele miłej było czytać niż zwykłą książkę.
                             
 Dzięki tej książce mogłam przeżyć wszystkie zdarzenia Violetty z pierwszych 40 odcinków.I poczuć się jak ona,myśleć jak ona i przeżywać jak ona. Dowiedziałam się także rzeczy, których nie było w serialu tylko były w pamiętniku.

Bardzo polecam wam tę książkę bo jest ona bardzo interesująca i ma wiele rysunków i zdjęć.
Strona Egmont:[klik]
Strona Empiku:[kup tu]


2 komentarze :

  1. Świetny post! Bardzo podoba mi się Wasz blog ♥
    A co do tej książki to jest genialna !
    Pozdrawiam i czekam na następne posty !
    Ps. Możecie dodać gadżet ,,obserwatorzy bloga'' ? ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. ok już dodany pod tytułem"Google + fani bloga.Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka