[tłumaczenie] Cande- filmik SABADO

Cande jest bardzo zapracowana ale nie zapomina o swoich wiernych fanach i nagrywa dla Nas nowe filmiki na Youtube. Co parę dni na jej kanale pojawiają się nowe filmiki. Już parę przetłumaczyłam, a teraz przyszła pora na filmik SABADO

Jak ja najbardziej w tygodniu lubię sobotę
Pragnę tego z całego serca
nie możesz sobie wyobrazić jak ja jestem podekscytowana tym
Kocham soboty
Jofito! Jak się masz?
Tak, jestem w domu, relaks. Uwielbiam tą sobotę...
Oh, jesteś za rogiem i przyjdziesz tu...
Dlaczego!
Tak, oczywiście. Nie ma problemu. Przychódź
Pół godziny później
Cześć!!!
niespodzianka...
Oh, przyszłyście obydwie...
Cześć, jak się masz?
Hej Jofi, hej Agus
zostaw to w spokoju, ponieważ masz słuchać mnie
mam naprawdę dobre plotki!
Ekstremalnie, gorące plotki!
Zdjęcie na twitter
Ta plotka jest bombowa!
Czekaj
To jest bomba!
Naprawdę to moment... daj spokój
Mamo, jak się masz?
Tak, możesz przyjść... To nie problem! Przyjdź!
ok, słuchajcie, serio, ktoś powiedział mi....
Czekaj!!!!
Kto teraz?
Nie mogę uwierzyć!
Nie wiem.
Hej, jak się masz?
Oh, Cou. Co ty tu robisz?
Widziałam twoje zdjęcie na twitterze i pomyślałam: Dlaczego nie przyjść?
Ohhhh
Wszystko w porządku, prawda?
Fajny kapelusz
Och, tak pożyczyłam go na dwa dni, proszę bardzo.
Tutaj masz go z powrotem, i tu są pewne rzeczy twoje, buty...
pewne rzeczy są brudne, przepraszam.
Cześć dziewczyny
Myślałam że mam cichą sobotę. Nie mogę uwierzyć w to, każdy jest tu.
Ok, nie obchodzi mnie to, to się robi, co...
Cieszymy się i tak sobota...
Sobota...

PS. Snovi to ja Nati

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka