[tłumaczenie] Cande- filmiki na Youtubie

Cande nie próżnuje, nagrywa trzeci sezon Violetty, niedawno Twitcam z Facu a teraz nowy filmik. Ma masę roboty a znajduje dla nas czas na kręcenie filmików na Youtubie.Piszcie w komentarzach na kanale Cande co Wy macie w torebce!

Witajcie wszyscy! Tak, witam was ponownie!
Wiem, że wielu z was pytało przez jakiś czas
Chcesz wiedzieć
przez jakiś czas
Co ja noszę w mojej torebce
Jesteś bardzo zaintrygowany, nie?
Przepraszam! Nikt naprawę mnie nie zapytał mnie o to, kontynuujemy w każdym razie?
Wybierzmy torebkę!
Ta, mhhh, nie!
bardzo mała, nic nie pasuje tutaj
nie ta
Co za piękna torebka, kocham złoty kolor. Ale panterka i złoto w świetle dziennym...
Ok, próbujemy tą
Czy ty uważasz, że to wygląda jak torebka?
Oh, ok znalazłam
to jest idealna torebka. Dobry rozmiar, dobry kolor!
Ok, jesteśmy gotowi. Zamierzam pokazać Wam co mam w środku torebki.
portfel, pieniądze zawsze są ważne na kawę
okulary słoneczne, nie maluj się, użyj tego
przenośne lusterko, zawsze jest użyteczne
przenośne lusterko, lub nie przenośne
Magiczne lustereczko, kto jest najpiękniejszy ze wszystkich?
to jest takie żenujące
Kosmetyki. Bardzo ważne
rolka do zbierania sierści
może być używane jako mikrofon
Co ty masz w swojej torebce?
nie wiarygodne...
telefon komórkowy, bardzo ważny do dzwonienia
I... Oh, to jest tu
nie można sobie wyobrazić, jak jej szukałam, nie mogę w to uwierzyć
dobrze, pilot
Teraz chcę się dowiedzieć co znajduje się w Waszych torebkach. Zostaw komentarz na moim kanale.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka