[tłumaczenie] Vlog Cande

Lubicie gotować, a może oglądać też programy kulinarne? Macie szczęście, bo na kanale Cande pojawił się nowy filmik tym razem rudowłosa w roli kucharza. Jak sobie poradziła? Możecie zobaczyć tylko w tym filmiku!



C:Oh, Hej!
Witajcie w moim domu! Dzisiaj będę piekła pyszne cytrynowy Pudding.
Ludzie mówią, że jestem w tym dobra...
Pierwsze, i najważniejsze: ułóż swoje włosy!
Czy ja wyglądam w porządku?
Ten szalik jest bardzo ładny, ale myślę, że si poplami i nie chcę tego.
Po drugie: Założymy ładny fartuch
Wspaniale! kocham to, kocham to!
 I po trzecie: Umyj swoje ręce!
Gotowi do tego pysznego, cytrynowego Puddingu!
Cytrynowy Pudding! Cytrynowy Pudding!
Teraz, przejdźmy do składników
Nie mam nic!
Żyje sama to naprawdę trudne
Mama!
Byłam radykalna?
Ok, do sklepu!
Dostałaś wszystkie rzeczy?
2C: Tak, jest wszystko. Przepraszam, było dużo ludzi!
C:Zostaw kartę i połóż tu
2C: ...
C:To są składniki
masło 50g
jedna filiżanka cukru
dwa jajka
jedna filiżanka mleka
dwie filiżanki mąki
pół filiżanki cukru pudru
i najważniejsze...
...cytryna!
Przygotowanie
masło
cukier
jajka
mleko
ubijanie
starta cytryna
ubijanie
mąka
ubijanie
30 minut w piecu
2C: Cande!
Cande!!!
C: Co ty tam robisz?
2C: Przepraszam, tam pachnie spalenizną
C: Pudding
Teraz będziemy wlewać lukier.
Nie powiedziałeś mi jak zrobić lukier
Lukier: woda i cukier puder
To jest mój pudding! Teraz zostaw swój komentarz, pochwal mi się jak ty robisz swój
na moim kanale Youtube



Jak Wam się podoba filmik? Zrobicie własny pudding?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka