[Być jak...] Mechi-ubiór!

Mercedes Lambre, piękna młoda dziewczyna. Jej rysy na twarzy, jej figura a do tego umie się dobrze ubrać!
Jest to zdecydowanie najpiękniejsza dziewczyna z obsady! Jest najbardziej nie lubianą przez Was dziewczyną ze Studia przez jej czarny charakter w serialu. W rzeczywistości ma odmienny charakter: jest miła, przyjacielska i nie mówi na siebie supernova!

Zdjęcie przedstawia Mercedes i Cande. (Opiszę tylko strój Mechi). Znalazłam je na jej Twitterze udostępnione jakiś miesiąc temu.
Strój: 
Jest to młodzieżowy strój, w którym pewnie pokazalibyście się na ulicy, w szkole czy w parku. Jest on przydatny na każdą okazję. Najbardziej w tym stroju podobają mi się buty, co nie dziwne bo jestem zwolenniczką butów na wielkim obcasie i platform. Za bardzo nie podoba mi się w tym stroju bluzka, pewnie dlatego, że w dzieciństwie taką miałam. Idolka ubrania dobrała kolorystycznie biały do czarnego mmm... w takim stroju to można wybrać się na zakończenie roku, które jest w następny piątek.

 Buty:
Czarne buty na wielkim obcasie z platformami, pewnie nie kupiła ich tanio. Są one piękne, kto by takich nie chciał? Tylko trzeba się nauczyć w nich chodzić, ale to pestka! Najpierw trzeba znaleźć kasę, żeby je kupić!
Niedługo wakacje i będzie można zarobić: dla chcącego nic trudnego!
KLIKNIJ ABY KUPIĆ!
Cena: 92,98
Spodnie:
Grafitowe rurki, pewnie w każdej szafie młodej modnisi się znajdą a jak nie to powinny się znaleźć. Powinny być dostępne w każdym sklepie w każdym mieście. Łatwo je nabyć w Polsce, w Europie czy na innych kontynentach. 
KLIKNIJ ABY KUPIĆ! 
 Cena: 119,90zł
Bluzka:
Koronkowa, biała bluzka idealna na zakończenie roku szkolnego. Możecie ją dobierać do spodni, spódnic, spodenek. Jest ona uniwersalna, więc warto ją mieć w szafie na jakieś uroczystości. Bluzkę włóżcie w spodnie.
KLIKNIJ ABY KUPIĆ! 
 Cena: 89zł
Podoba Wam się styl Mechi?

2 komentarze :

  1. Ten post jest super. :* Podoba mi sie bluzka mam podobną! A te buty są ekstra ale za drogie... I tak jestem za mala na taki obcas (13). :* Zrobisz podobny post o...Fran! :* Albo Justynie Bojczuk! Zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* <3 Ja już jak miałam bodajże 12 lat to chodziłam w obcasach mojej mamy :D O Fran pewnie zrobimy niedługo tylko nie wiem czy to będę ja go robić czy miss Tini. A co do Justyny Bojczuk to się jeszcze okaże <333333 Skomentowałam twój ostatni post ;*** zgadzam się http://violettarozdarteserce.blogspot.com/2014/06/v-lovers-odchodza.html#comment-form

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka