[RECENZJA] Pamiętnik Violetty

Pierwsza moja recenzja to moja najlepsza rzecz z Violetty, pamiętnik Violetty! Zdjęcia są zrobione przez mnie tylko na inny blog :) przepraszam
 Zacznę od okładki, okładka jest bardzo podobna do orginalnej. Te różowe wzorki i wrzucający się w oczy niebieski kwiatek. Pamiętnik jest zamykany na magnes, który znajduje się pod niebieskim kwiatkiem. Bok pamiętnika, ma kolor czarny, jak widać.



Kartki w środku są przyozdobione różnymi napisami, wzorkami i mini-rysunkami.
Na każdej kartce w prawym górnym rogu widać logo Violetty. Pierwsza i ostania kartka są koloru różowego
Tył też ma wzorki, kwiatki i serduszka. Na dole zauważymy logo, firmę, która wyrabiała pamiętnik i gdzie jest wyrobiony.bok również jest czarny.
Tak wygląda pamiętnik, gdy zamknięcie włożymy tam, gdzie zakończyliśmy pisać.
Według mnie to bardzo pomaga.

PODSUMOWANIE:
Według mnie, pamiętnik jest naprawdę fajny. Pamiętnik stał się moim najlepszym przyjacielem, mogę w nim zapisać wszystkie marzenia, myśli i sekrety. Bardzo polecam ten pamiętnik!

Liczba stron: 120
Wymiary: 21x15x1.7cm
Gdzie go kupić? : Allegro, Ebay
Linki:  TUTAJ I TUTAJ
 Chcecie więcej recenzji? 

4 komentarze :

  1. Mam go od dzisiaj :) Jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym go chciala :* ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy jak trafisz na dobrego sprzedawcę nawet 40 zł np. tutaj http://allegro.pl/pamietnik-oryginalny-violetta-hisz-wysylka-24h-i4404699923.html

      Usuń
  3. A ja taki pamiętnik Violetty mam :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka