[Tłumaczenie] En Gira

Dzisiaj przetłumaczę Wam piosenkę pt. "En Gira" znajduje się ona jako pierwsza na liście i pojawia sie pierwsza w serialu. Opowiada o tym jak jest podczas trasy. 
                                               En Gira
"En Gira" opowiada o emocjach i przeżyciach postaci w czasie trasy "On beat on tour". Piosenka mówi o ciągłej podróży i wielu niezapomnianych chwilach.


Gira el mundo
Gira quien lo puede parar
Un avión cada día
Y viajar
Y viajar
Giran las estrellas
Ya lo puedo sentir
Rayos y centellas
Todos quieren venir

Oh oh oh oh oh
Es la adrenalina del show
Oh oh oh oh oh

Gira el mundo
Gira esta es otra ciudad
Ya ves que los suenos
Se hacen realidad
Todo es diferente
Te quiero conocer
Vivir el presente
Querer es poder

Oh oh oh oh oh
Es la adrenalina del show
Oh oh oh oh oh

Gira mi canción
En tu dirección
Somos en reflejo
En el espejo
De tu corazón

Gira mi canción
En tu dirección
Somos en reflejo
En el espejo
De tu amor

( gira mi canión x2)

Oh oh oh oh


Gira el mundo
Gira esta es otra ciudad
Ya ves que los sueños
Se hacen realidad
Todo es diferente
Te quiero conocer
Vivir el presente
Querer es poder

Oh oh oh oh oh
Es la adrenalina del show
Oh oh oh oh oh

Gira mi canción
En tu dirección
Somos en reflejo                                                                        

En el espejo
De tu corazón

Gira mi canción
En tu dirección                                                              
Somos en reflejo
En el espejo
De tu amor

Oh oh oh oh
      
Gira mi cancion x3
En tu corazon
Gira mi cancion
Gira mi cancion
En tu corazon

Gira mi caniooon
En tu direccion
Somos en reflejo
En el espejo
De tu corazón

Gira mi canción
En tu dirección
Somos en reflejo
En el espejo
De tu amor

ouohh oh oh oh oh 
                                    Wymowa
                           
Hira l  mundo
Hira ke lo puede parar
un awion canadia 
I wiahar
I wiahar
Hira las estredźas dzia no płedo sentir
I rażos i sentiżos todos keren wenir
oh oh oh
es laadrenalina[la i adrenalina śpiewa się razem] del szoł
oh oh oh
Hira l mundo 
Hira estas otra siudad
Ja wes ke lo słenios
Hasen ralidad 
Todłes diferente te kero konoser 
wiwir el presente te keres poder
oh oh oh 
es ladrenalina del szoł
oh oh oh
Hira mi kansion
hen tu diresion
somos el refehłen el espeho
de tu korason
Hira mi kansion
hen tu diresion
somos el refehłen el espeho
de tu mor
oh oh oh 

hira mi kansion
hira mi kansiooon
Hira l mundo 
Hira estas otra siudad
Ja wes ke lo słenios
Hasen ralidad 
Todłes diferente te kero konoser 
wiwir el presente te kereres poder
oh oh oh 
es ladrenalina del szoł
oh oh oh
Hira mi kansion
hen tu diresion
somos el refehłen el espeho
de tu korason
Hira mi kansion
hen tu diresion
somos el refehłen el espeho
de tu mor
oh oh oh

hira mi kansion
hira mi kansion 
hira mi kansion 
en tu korason
hira mi kansion
hira mi kansion
en tu korason
oh oh oh

hira mi kansiooon
en tu diresioooon
somos el refehłen el espeho
de tu korason
Hira mi kansion
hen tu diresiooon
somos el refehłen el espeho
de tu korason
oh oh oh
Hira mi kansion
hen tu diresion
somos el refehłen el espeho
de tu mor
oh oh oh
                                                             Tłumaczenie


Obraca się świat
Nikt nie może go zatrzymać
Samolot każdego dnia
I podróżować
I podróżować
Obracają się gwiazdy
I już mogę to poczuć
Płomienie i iskry
Wszyscy chcą przyjść

Oh oh oh oh oh
To jest adrenalina podczas show
Oh oh oh oh oh

Obraca się świat
To jest już inne miasto
Już widzisz, że
Marzenia się spełniają
Wszystko jest inne
Ciebie chcę poznać
Zysie w teraźniejszości
Chcieć to móc

Oh oh oh oh oh
To jest adrenalina podczas show
Oh oh oh oh oh

Obraca się moja piosenka
W twoim kierunku
Jesteśmy lustrzanym odbiciem
Twojego serca

Obraca się moja piosenka
W twoim kierunku
Jesteśmy lustrzanym odbiciem
Twojej miłości

Oh oh oh oh

Obraca się moja piosenka
Obraca się moja piosenka

 Obraca się świat
To jest już inne miasto
Już widzisz, że
Marzenia się spełniają
Wszystko jest inne
Ciebie chcę poznać
Zysie w teraźniejszości
Chcieć to móc

Oh oh oh oh oh
To jest adrenalina podczas show
Oh oh oh oh oh

Obraca się moja piosenka
W twoim kierunku
Jesteśmy lustrzanym odbiciem
Twojego serca

Obraca się moja piosenka
W twoim kierunku
Jesteśmy lustrzanym odbiciem
Twojej miłości

Oh oh oh oh

 Obraca się moja piosenka
 Obraca się moja piosenka
 Obraca się moja piosenka
 W twoim sercu
 Obraca się moja piosenka
 Obraca się moja piosenka
 W twoim sercu
 oh oh oh

Obraca się moja piosenkkkka
W twoim kierunkkku
Jesteśmy lustrzanym odbiciem
Twojego serca

Obraca się moja piosenka
W twoim kierunku
Jesteśmy lustrzanym odbiciem
Twojej miłości

Oh oh oh oh  
                                           
Opracowanie piosenki wykonała miss Tini dla bloga tinistoesselpol.blogspot.com. Kopiowanie zabronione!
Podoba Wam się piosenka?












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka