[Tłumaczenie]Filmik Cande-El Almuerzo Perfecto / The Perfect Lunch

Candelaria Molfese pomimo nagrań do trzeciego sezonu znajduje dla nas czas w postaci dodawania filmików na swój kanał na Youtube. Filmiki mają charakter V-loga czyli tak jakby bloga tylko w postaci filmików.Tłumaczenie nie jest dosłowne gdyż inaczej byłoby nie zrozumiałe.Wszelki wytłumaczenia pojęć znajdziecie pod tłumaczeniem.Zapraszam do rozwinięcia posta!!!




[tłum.Cande-Jestem pewna,że wiesz już dużo w tym momencie.Teraz mam zamiar powiedzieć,co robię,gdy wrócę do domu.Dwie rzeczy: pierwsza ze wszystkich to sprawdzenie ile osób zasubskrybowało mój kanał na YouTube i druga to relaks a następnie dostanie się do świata kuchni.Coś co kocham,lubię.Gotowanie jest dla mnie terapeutyczne.W liceum nazywali mnie "Żyrandol". Czy wiesz co mam na myśli?"Żyrandol"!!!
Kamerzysta-"Żyrandol"...
Cande- Dość tego!Cokolwiek ja często wracam do domu głodna i muszę mieć coś szybkiego,łatwego,smacznego,pożywnego.Pełnego protein,minerałów...Co ja mówię?Chodzi o to,że dzisiaj mam dwóch bardzo specjalnych gości,tak...Pozdrówcie ludzi![Cande wołała do kamerzystów] Miło!Czy jesteście gotowi aby zacząć?Więc ja jestem,zacznijmy!Pierwszą rzeczą,którą zrobimy,aby quiche* ten był pyszny jest włączenie pieca,aby rozpocząć nagrzewanie.Musimy wyciąć cebulę w paski Julienne*. Oznacza to,aby wyciąć cebulę w bardzo cienkie paski.Po tym będziemy kroić w kostkę kremowy ser.Nadal mieszając cebulę na patelni z kroplą oleju.I to jest moja tajemnica.Mam zamiar się z Wami...Mamy zamiar dodać do mieszanej cebuli trzy łyżki cukru.Mamy również zamiar dodać trzy jaja.Gdy już wszystko zrobiliśmy.Umieszczamy cebulę,ser i jajka w misce.Będziemy mieszać te produkty.I tak robimy nadzienie.
 Następnie
Następnie wlać wszystko na ciasto.To musi być pieczone w piecu 30 min .Przygotowujemy dekoracje czyli zieloną sałatkę z pomidorów i mój ulubiony owoc: Awokado
Awokado...    Awokado... Nie wiedziałeś,że sztuczki...Zamierzam mieć to pyszne danie z dobrą lemoniadą.Do tego potrzebujemy: dwóch cytryn na osobę,ilość wody do wypełnienia szklanki i mięta!ZAPOMNIAŁAM O CUKRZE!Oto danie,mam nadzieję,że Ci się spodobało i spróbujesz to zrobić w domu.Tutaj mam wyciśnięty sok z dwóch cytryn na osobę i woda,co jest dopełnieniem.I teraz dodać specjalnie miętę.Kocham to!Można zrobić to w domu i uzyskać niesamowite wyniki a następnie skomentować mój kanał na YouTube.]

               Podoba Wam się filmik?

2 komentarze :

  1. Raczej nie oglądam, ale tłumaczenia masz fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Zapraszam na swój blog. ; **
    ~Tinita Stoessel. ;3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka