[Violetta 3]Czyżby rozpoczeła się era Diecescy?

Pewnie nigdy nikt nie myślał o Diego i Fran jako para. Teraz możemy przypuszczać, że powstanie nowa para tak zwana Diecesca (Diego i Francesca).A skąd takie domyślenia? To i inne argumenty znajdziecie w poście.

W drugim sezonie nie widzieliśmy od producentów żadnych podpowiedzi dotyczących tej pary.Dopiero dzięki zdjęciom i jednemu promu z Violetta 3 mogliśmy się domyśle,że ta para może powstać.Ten kto oglądał drugi odcinek Violetta 3 mógł zauważyć,że Diego i Fran w drodze na imprezę Violi szli przez las sam na sam.Pomagali sobie i się wspierali.Każdy nowy odcinek coraz bardziej potwierdza nasze przypuszczenia.Pierwsze zdjęcie dzięki,któremu mogliśmy się domyślać o powstaniu tej pary wyglądało tak:
Tą dwójkę mogliśmy także zobaczyć w pierwszym odcinku nowego sezonu gdy Diego pocieszał Fran.

A to zdjęcie pochodzi z proma,o którym pisałam na początku Lodo i Diego razem siedzą razem i opowiadają o 3 sezonie.
A ostatnie zdjęcie wiążące się z tekstem powyżej przedstawia Fran i Diego przemieszczających się przez chaszcze aby dotrzeć na imprezę Violi.



Dziś rano patrzyłam sobie na zdjęcia z Violetta 3 na Tweeterze i nagle widzę dość ciekawe zdjęcie.Które według mnie potwierdza powstanie takiej pary.Na zdjęciu widzimy Diego jeżdżącego [uczącego] z Fran na rowerach lecz jednak wydaje mi się,że uczy ją jazdy.I tu pytanie czy znajomy uczyłby koleżankę jazdy na rowerze.Według mnie robiłby to chłopak tak jak to było z Violą i Leonem.Według mnie oni będą parą.

                      Co myślicie o Diecesce?

2 komentarze :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka