[Violetta3] Underneath it all! [tłumaczenie]

Zaledwie wczoraj nastąpiła premiera płyty "Gira mi cancion" (tłum. Obraca się moja piosenka) a już możemy odsłuchać wszystkie piosenki. Na płycie znajduje sie trzynaście piosenek, jedynaście hiszpańskich i dwie angielskie. Wszystkie są przepiękne ale bardzo różnią się od pierwszego czy drugiego sezonu. W tym poście napiszę Wam tekst i tłumaczenie piosenki "Underneath it al" (tłum. Pod tym wszystkim")

 
Tekst angielski
No, who knows what it's like? Behind these eyes, behind these mask
I whis could rewind And turn back time, to corret the past 
Oh baby, I whis I could tell you How I feel but, I can't cause, I'm scared to
Oh boy I whis I could say that Underneath it all 
I'm still the one you love Still the one you're dreaming of 
Underneath it all I'm missing  you so much
Baby let's not give up No, I'm lost in my mind 
Don't want to hide But I'can't escape I, I want a new start 
Cause you' re my true heart No more masquerades
Oh baby, I wish I could tell you How I feel but, I can't cause, I'm scared to
Oh boy I whis I could say that Underneath it all
I'm still the one you love Still the one you're dreaming of
Underneath it all I'm missing so much
Baby let's not give it up I don't wanna give this up
So, I'm putting on a show Cause what we have it's true
And I don't want to let it go I know that you feel in love Keep it if you can't see
I know one day you will discover Underneath it's me
Underneath it all I'm missing so much
Baby let's not give it up Underneath in all
I'm still the one you love Still the one you're dreaming of
Underneath it all I'm missing so much
Baby let's not give it up Let's not give it up

Tekst polski (tłumaczenie nie dokładne)
 No, kto wie jak to jest? Za tymi oczami, za tą maską
Chcę wrócić do ciebie i cofnąć czasu by poprawić przeszłość
Oh kochanie, ja chcę powiedzieć jak się czuję ale nie mogę, boję się
Oh rany ja chcę powiedzieć, że pod tym wszystkim
Nadal jestem jedną, którą kochasz, o której jeszcze śnisz
Pod tym wszystkim, Brakuje mi cie
Kochanie nie poddawaj się, nie, jestem zagubiona w swojej głowie
Nie chcę ukrywać, ale ja nie mogę uciec, chcę znowu na nowo
Bo jesteś moim prawdziwym sercem, nic więcej się nie ukrywa
Oh kochanie, ja chcę powiedzieć jak się czuję ale nie mogę, boję się
Oh rany ja chcę powiedzieć, że pod tym wszystkim
Nadal jestem jedną, którą kochasz, o której jeszcze śnisz
Pod tym wszystkim, Brakuje mi cie
 Kochanie nie poddawaj się, nie chcę z tego zrezygnować
Więc tworzę show, bo to co mamy jest prawdziwe
I nie chcę tego stracić
Wiem , że jesteś zakochany, zachowaj to jeżeli nie widzisz
Wiem, że jednego dnia odkryjesz, że pod tym wsztstkim jestem ja
Pod tym wszystkim, brakuje mi ciebie
Kochanie nie poddawaj się, pod tym wszystkim
Nadal jestem jedną, którą kochasz, o której jeszcze śnisz
Pod tym wszystkim, bardzo brakuje mi cię
Kochanie nie poddawaj się, nie poddawaj się

Słowa piosenki są bardzo głębokie i opowiadają o uczuciu Violetty do Leona. Tekst mówi, że będzie próbowała odzyskać Leona. Czyżby czekała nas kłótnia Leonetty? Najprawdopodobniej tak, piosenka mówi, że Violetta się zmieni na gorsze, zacznie być jak Ludmiła. Poprzez sławę uderz jej sodówka i przez to Leon będzie w nie najlepszym humorze. Abu odzyskać Leona napisze tą piosenkę w której mówi, że to nadal ona i się nie zmieniła.


Jak podoba Wam się piosenka? Co sądzicie o zmianie Violetty?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka