[Przęgląd prasy] Wywiad z Lodo!

Dziś przedstawiem wam wywiad z Lodowicą prosto z Mediolanu. Mam nadzieje ze wam sie spodoba. Jakby ktos nie wiedzial, Lodo gra serialową Feancesce. Jej recepta na uśmiech jest prosta, po prostu rób to, co kochasz. Lodo jest bardzo przyjacielską i energiczną osobą. A oto to, co zdradzila redakcji gazetki "Violetta":

Redakcja: Zawsze marzylas  by zostać aktorką?
Lodo: Marzylam o pracy w branży rozrywkowej, odkąd bylam bardzo mala. W wieku siedmiu lat zaczelam grać na instrumentach. Przez dziewięć lat uczylam sie gry na gitarze, a potem śpiewu i tańca. Kiedy skonczylam gimnazjum, od razu powiedzialam rodzicą, ze chce zajmowac sie sztuką.
Redakcja: Rodzice cię wspierali?
Lodo: Tak, mialam to szczescie. Znalazlam odpowiednią szkołę i poszlam na przesluchanie, gdzie zaspiewalam "Taking Chances" Celine Dion.
Redakcja: Co powiedzieli koledzy z klasy, kiedy zostalas Francescą?
Lodo: Niektórym się to nie spodobalo. Ale w mojej szkole, co oczywiste, wszyscy marzyli o karierze. Mialam pewne poczucie winy, ale ogólnie cieszylam się, kiedy odezzlam. Moglam sobie przy tym uswiadomic, kim są moi przyjaciele. Utrzymujemy kontakt, a oni trzymają za mnie kciuki. Zawsze do mnie piszą. Chcą wiedziec o wszystkim.
Redakcja: Trudno utrzymac przyjaźń na odleglosc?
Lodo: Bardzo trudno. Nastapila naturalna selekcja. Pozostali ze mną ludzie, którzy są na prawdę dla mnie ważni ivz którymi rozmawiam. Dystans pomógł mi zrozumiec, kto sie na prawde liczy w moim życiu. Niektórzy byli w nim zawsze, inni znikneli. Na szczescie nikt nie sprawil mi przykrosci.
Redakcja: Co wywarlo na tobie najwieksze wrażenie, odkąd zostalas Francesca?
Lodo: Ogromna rzesza fanów. Nie przestaje mnie to zdumiewac. Magazyn "Violetta" co miesiąc ukazuje sie w różnych krajach. Na prawdę jestesmy znani, a to dziwne. Czuje, ze wcale sie nie zmienilam, nie licząc faktu, ze mam wyjatkowa prace, miezzkam teraz strasznie daleko od domu i ze caly świat nas ogląda.
Redakcja: Na koniec rada, jak najlepiej wygladac na randce.
Lodo: Staraj sie byc piękna,  ale nie przesadzaj. Spodnie, buty na wyzszym obcasie i T-shirt z ładnym nadrukiem. Powinnas sie czuć dobrze sama ze sobą. Poza tym kiedy jestes zakochana, od razu wygladasz piekniej. Milosc dodaje blasku.
Lubicie Lodo?
Podobał się wam wywiad?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka