[Z życia aktorów]ARGENTINA!!!Czyli Tini w Brazylii.

Trwa teraz WorldCup 2014 w Brazylii.Argentyńska drużyna daje sobie radę.A więc czemu im nie pokibicować?Oczywiście Argentyna to także ojczysty kraj wielu osób z obsady Violetty.Martina dzielnie kibicuje swojemu krajowi oraz krzyczy na cały dom "Vamos Argentina!!!!!!!!!!!!". Dziś o tym będzie post.
To jest krótki wywiad przeprowadzony z Tini [niektóre pytania wyciełam]:

Redaktor- Jak się czujesz przed meczem?

Tini- Jestem niespokojna, ja naprawdę chciałam to zobaczyć.

R- Jest to pierwsza gra, na którą przyszłaś z Argentyny?

 
T
-To pierwsza gra przyjechałam zobaczyć Argentynę.
 
R- Czy nie pomyślałaś, jeśli Argentyna nadal będzie w, półfinale i finale,aby zobaczyć to?

T- Jeśli będą do końca mam czas, aby przyjść.

R- Przygotowałaś wszystko kapelusz, koszula ...

T- Tak, wszystko. Koszula, kurtka (pokazują moje myśli i oryginalny wygląd).

R- Wynik na dziś?

T- Bóg chce, żebyśmy wygrali.

R- Czy sumuje się do fali fanatycznych kobiet Pocho Lavezzi?

T- Nie,całego zespołu.

[Wywiad został wzięty ze strony ciudad.com]

Martina dzielnie kibicowała i nie zabrakło jej niebiesko-białego stroju.Do Brazylii Tini wybrała się z jej tatą Alejandro Stoessel,mamą Mariana Muzlera oraz bratem Francisko Stoessel.Na zdjęciach widać,że bawili się bardzo dobrze i towarzyszyło im wiele emocji.

 A teraz relacje [od początku]: 

Rodzina leci do Brazylii bardzo szczęśliwa i gotowa do kibicowania.Mają śmieszne czapki w kolorach flagi i prawie wszyscy są ubrani w niebiesko-białymi koszulkami.

 Dolecieli a Tini od razu złapała fanka i zrobiła sobie z nią zdjęcie.

Krotki wywiad dla ciudad.com [wywiad na górze]oraz dla TN






 Następnie rodzina udaje się na stadion.A Tini jest w kurtce tej samej co była na "Suenos de moda". Rodzice młodzieży postanowili uwiecznić na zdjęciu jak ich dzieci idą na stadion.



Następnie przed wejściem na stadion krótki odpoczynek w cieniu. 


A następnie nabyli drogą kupna napoje i zajęli miejsca na stadionie.

Tini dodała także na Instagramie filmik z rozpoczęcia meczu.



            Co myślicie o strojach Tini i jej rodziny ?
                        Oglądaliście mecz?

1 komentarz :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka