Opowiadanie - rozdzial 6

Hejka. Przepraszam, że tak dlugo musieliscie czekać na opowiadanie. Calkiem o nim zapomnialam. Nie przedluzajac, do dziela...


***
- Tomas...ty na prawde mnie kochasz? -po pocalunku spytala Ludmila.
- Tak. - odpowiedzial Tomas.
- Ja tez cie kocham. Federico juz sie dla mnie nie liczy.
I nagle zaczeli spiewac piosenke Te Creo.
***
- Hej Lara. Siadaj. - przywital sie Fede.
- No hej. A czemu akurat pizzeria?
- Jestem z Wloch. Kocham pizze. Tak jak i piękne dziewczyny. - Federico chcial zacząć firtowac, ale od razu zalowal tego co powiedzial.
- Ja tez lubie pizze. A jaką zamawiamy? - Lara powiedziala o pizzy, jakby wogóle nie slyszala komplementu.
- Proponuje z salami i serem.
- Świetnie. A ile kosztuje? 
- Ceną sie nie przejmuj, ja place.
- To mile. A więc gadamy o zlamanych sercach?
- W sumie bycie z kimś zapomina o smutku. Może pogadamy o sobie?
- No dobrze.
***
- O, Leon, wchodz. - do Violetty przyszedl Leon, a ta go wpuscila.
- Wiesz co znalazlem? - spytal drentwym glosem Leon.
- Co takiego?! - Violetta tak bardzo sie wystraszyla, bo pomyslala, ze jednak Ludmila dala do sieci zdjęcie, jak Tomas probowal ją pocalowac...
Co Leon chciał pokazać? 
Co będzie z Larą i Fede oraz Ludmilą i Tomasem?

11 komentarzy :

  1. Świetny :* Pewnie León chciał dać Violetcie to zdjęcie. Może Ludmiła upuściła je na ulicy, a León je znalazł? Ludmiła i Tomas będą razem, a Lara i Fede także będą razem. :) A Leonetta się rozpadnie? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... <333 Czekaj na rozdzial to sie przekochasz.

      Usuń
  2. Myślę, że chodzi o to zdjęcie:) Świetny rozdział:) Ciekawe co będzie z Leonettą...? Czekam na kolejny rozdział:D
    PS. Są już u mnie nowe posty Martyno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rodział! Szybko dawaj następny1 Świetnie piszesz!"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wymyslilas! Moze Leon powie,ze lara o nim chyba wszystko zapomniala i znalazla se nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I pokaze jej zdjecie lary i fede

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha ale wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka