Coraz bardziej zbliża się termin rozpoczęcia światowej trasy koncertowej tzw. "Violetta en vivo". Dowiadujemy się coraz więcej rzeczy na temat owej trasy a dziś właśnie napiszę o najnowszych "wieściach" dotyczących trasy.A więc czego nowego się dowiedzieliśmy?
1.Nowa nazwa?
Jak pewnie zauważyliście na zdjęciu powyżej.Na plakacie promującym zamiast napisu "Violetta en vivo" widnieje "Violetta Live".A dlaczego?Violetta stała się popularna prawie na całym świecie.Więc tym razem będzie to międzynarodowa trasa.Ale czy to ma związek ze zmianą nazwy?Pewnie,że tak!Słowo "Live" pochodzi z języka angielskiego a jest on bardzo powszechny na świecie.Hiszpański podobnie lecz nie tak wiele osób go zna jak angielski.
Przetłumaczyłam także artykuł z pewnej włoskiej strony a więc zapraszam do czytania!
Po niezwykłym sukcesie serii Disney Channel Violetta i niesamowitej popularności 2013/14 europejskiej trasy Violetta en vivo, Walt Disney Company EMEA informuje, że obsada niesamowitego telewizyjnego zjawiska "Violetta" wróci do Europy w 2015 roku z nową trasą koncertową : ViolettaLive. ViolettaLive pojawi się w Hiszpanii, Włoszech, Francji, Portugalii, Belgii i Holandii, a następnie w Ameryce Łacińskiej. W czasie koncertu będzie można zobaczyć na scenie aktorów z oryginalnej obsady serialu prowadzonej przez argentyńską gwiazdę Martinę Stoessel który gra Violettę. W 2013/14 pierwsza trasa koncertowa, Violetta en vivo, miała premierę we wrześniu 2013 roku w Asunción w Paragwaju, przed lądowaniem w Europie z 62 koncertów w 15 miastach w Hiszpanii, Włoszech i Francji. W sumie wycieczka sprzedała prawie milion biletów do ponad 200 spektakli w 12 krajach.Wycieczka była następnie przez premierą filmu poświęconego koncertowi we Włoszech Violetta:Koncert, który przejął całość spektaklu i dał fanom bezprecedensowe spojrzenie na to, co dzieje się za kulisami podczas trasy koncertowej.
Violetta była sukcesem na każdym rynku, na którym został uruchomiona i jest zapowiedziana w trzecim sezonie telewizyjnym.Zamiłowanie do śpiewu i tańca wraz z Violettą. Jej wyzwania jako nastolatka do talentu i fabuły pełnej zwrotów akcji i niespodzianek dosłownie zdobyła publiczność. Przetłumaczona na 15 języków, Violetta miała ponad 40 milionów widzów w audycji od kwietnia do czerwca 2014. Violetta jest pierwszą ulubioną postacią wśród dziewcząt 6-14 we Włoszech, na południu Belgii, Francji, Polsce i Hiszpanii. Oprócz serialu, Violetta jest ogromnym sukcesem w wielu dziedzinach, takich jak produkcja, domu, mody, akcesoriów, materiałów piśmiennych, kosmetyków, zabawek, wyrobów elektronicznych, książek i czasopism, sprzedając ponad trzy miliony milionów książek i czasopism tylko w regionie EMEA.Obsada Violetta otrzymała również z multi-platyny, do tej pory, ponad dwa miliony w sprzedaży. Violetta ma ponad 350 milionów odsłon na YouTube i kilka wyszukiwań dla Justin Bieber we Włoszech, Hiszpanii i Francji.
Charlie Coleman, VP Marketing EMEA dla Violetty, The Walt Disney Company EMEA, powiedział: "Pomimo Violetta początkowo serialu, było jasne od początku, że ma potencjał, aby stać się treścią dla wielu platform. Z muzyki i tańca w centrum historii i dzięki występom obsady w czasie pierwszej trasy koncertowej, Disney miał okazję, aby zwiększyć zaangażowanie Violetty z jej publikacją.Z ogromnym sukcesem koncertów w Hiszpanii , Włoszech i Francji, Violetta en vivo to nowe doświadczenie, które pozwoli fanom Violetty w Europie, aby zobaczyć gwiazda serii grające swoje ulubione piosenki na żywo na scenie.
Co o tym myślicie?
Która nazwa bardziej się spodobała?
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania