Włoski styl! cz.1

Lodovica i Ruggero to zgrana paczka. Łączy ich wiele rzeczy ale jedną najważniejszą jest pochodzenie. Oboje pochodzą z Włoch. Ich styl jest inspieracją dla wielu młodych fanów tej dwójki. Nie tylko Comello świetnie się ubiera ale i nasz Włoch.
Zacznijmy od Lodovicy:
Tutaj Włoszka postanowiła  na czarny sweter z świecidełkami. Świetnie dobrała do tego spodnie w kwiatki. Bez tych spodni wyglądało by okropnie.
Niestety znalazł z innego materiału i bez ćwieków, ale jest podobna.


KLIKNIJ, ABY KUPIĆ! Cena: 69,99
Te spodnie nadają stylizacji pazura. Bez nich styl był by nudny. Nie są one drogi jak na spodnie. Znalazłam je w cenie 50 zł, ale musicie korzystać, bo są w przecenie! Muszą być z wysokim stanem!
KLIKNIJ, ABY KUPIĆ! Cena: 49,99zł
Buty są trochę niewyraźne, więc postanowiłam, że poszukam trochę podobnych. Ale nadal będą pasować.
KLIKNIJ,ABY KUPIĆ! Cena: 49,99zł
 A co to stylizacja, bez biżuterii?! No właśnie jeszcze została biżuteria. Możecie dodawać jaką chcecie, ale możecie też taką samą jak ma Lodo, czyli tylko bransoletka. Znajdziecie je u jubilera i w zwykłych sklepach.

Teraz Ruggero!
Jest to prosta stylizacja. Bluzka połączona z kamizelką wygląda fenomenalnie! Nie tylko będziesz wyglądał modnie ale także będziesz czuł się swobodnie! A chyba o to chodzi!
Kupicie je wszędzie!
KLIKNIJ, ABY KUPIĆ! Cena: 79,90zł
KLIKNIJ, ABY KUPIĆ! Cena0: 59,99zł
Możecie je kupić w każdym sklepie i nie musicie się ograniczać do koloru! ;-)
Podoba Wam się stylizacja Włochów?

6 komentarzy :

  1. Świetny post, szczególnie że rzeczy są niemalże identyczne! :* Ogólnie mam takie kwiatowe legginsy jak ma Lodovica. :) Bardzo podoba mi się styl Lodovicy i chciałabym mieć taki sam, ale niestety nie wiem, w jakich sklepach kupuje ona ciuszki. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz wiedzieć, gdzie ona kupuje *.* wystarczy poszperać po sklepach i znajdziesz :D większość rzeczy bez trudnu znalazłam w TopSecret, ale możesz spróbować z innymi sklepami

      Usuń
  2. Super post, rzeczy jak identyczne :) . Wiem że bardzo ciężko znaleźć takie same rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Zgodzę się z dziewczynami powyżej, rzeczy są identyczne. :-) coffelattee.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie miss tini niby pojechała na wakacje a może wiesz gdzie bo ja jestem jej najlepszą przyjaciółką
    i nie wiem gdzie jest plis odpisz jeżeli wiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisała mi ale bij zabij nie pamiętam :o chyba do Norwegii, ale nie jestem pewna

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka