Zakupy w Biedronce - konkurs

Hejo. Dzisiaj nieco krótki post, ale związany z Disneyem. Otóż w sklepie "Biedronka" możemy kupić wiele rzeczy do szkoly z Violetty. Jest tam notes dekoracyjny A5, który m 96kartek i jest z cekinami.
 Kosztuje 14.99 i mam zamiar go kkupić. Możemy tez kupic zeszyty z Violetty 16,32 i 60 kartkowe, a nawet do muzyki. Są tez kredki Bambino w oprawie drewnianej za 14.99. Znajdziemy tez zeszyty papierow kolorowych, teczki i bloki. Tani jest tez plecak na kółkach. Proponuje go dziewczynką w 0-4 klasie. Ma tez raczke. Kosztuje tylko 59.99. Aby milo jadlo sie sniadanko, możemy kupic pudelko na sniadanie lub bidon o pojemnosci 425 ml w cenie 9.99. Oczywiscie tez są piorniki tuby (7.99) i z wyposazeniem (16.99). Jak i zeszyty, to i naklejki na nie w cenie 99 groszy. Z takim wyposazaniem na pewno pokazecie w szkole, ze jestescie V-lovers. Ale w domu tez to mozecie pokazac. Kupcie poduszke lub ręcznik z Violetty za 9.99 albo skarbotke z klodka za jedyne 9.99.
Konkurs Disneya! No i wkońcu doczekaliscie sie. Disney organizuje konkurs pt."Szkolne Mistrzostwa Biedronki i Disneya". Nalezy wykonac prace plastyczna wlasnie na ten temat. Konkurs trwa do 31 sierpnia. Do wygrania 100 laptopow oraz rodzinny wyjazd do DisneyLandu. Ja biore udzial. Więcej szczegolow na nowej gazetce Biedronki i stronie.
Robicie szkolne zakupy w Biedronce?
Bierzecie udzial w konkursie?


 

14 komentarzy :

  1. Ja nie robię zakupów, a w konkursioe nwm czy wezmę udział<333

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne! Ja zakupiłam już bidon i śniadaniówkę. ;) Są prześliczne! Ogólnie to udziału w konkursie nie wezmę. Nie jestem utalentowana plastycznie. Jeśli komuś uda się wygrać wyjazd do Disneylandu to super! Trzymam kciuki, abyś to ty wygrała ten konkurs i życzę powodzenia. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jesli wygram na pewno będzie o tym post! :*

      Usuń
  3. Hmmm, ciekawe lecz mam juz przybory do szkoly z Violetty i chyba wezme udzial w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Fajnie, że dodałaś zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny konkurs, ja nie biore udzialu:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka