Być jak...Tini!

Ostatnio Tinita wraz z obsadą przebywa w Sevilli.Pięknym mieście w Hiszpani.Aktulnie trwają tam ciężkie prace nad nagraniami ostatnich odcinków lecz aktorzy mają też chwilę na odpoczynek.Dziś pokarzę Wam zamienniki ubrań z wypoczynku Tini.Otóż będzie to ten skromny komplet:

Na zdjęciu powyżej widzimy śliczne dżinsowe ogrodniczki oraz biały top.Mi bardzo podoba się ta stylizacja-jest wygodna i stylowa.W sam raz na słoneczne dni!

Biały top
Zdecydowanie on spodobał mi się najbardziej.Jest bardzo ładny.Biały a w dodatku koronkowy w sam raz do takich ogrodniczek.Nie zakrył całego przodu Martiny lecz tylko klatkę piersiową.
Moje propozycje wyglądają tak i kosztują 79zł oraz 99zł.Można je kupić tu *klik*
                                                   




Dżinsowe ogrodniczki
Ogrodniczki podobają mi się równie.Bez tej części strój wyglądałby brzydko.No jak wyglądałby ten top z np.dżinsami?Beznadzieja!Moja propozycja jest niestety jest bardzo droga gdyż kosztuje 160zł,ale są ładne *klik*


Podoba Wam się strój Tinity?
Kupicie co



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka