¡Hola todos! Me llamo Wiktoria.

Cześć!  Jestem Wiktoria i mam 12 lat. Kocham muzykę, tak po prostu. Raczej nie umiem śpiewać, ale za to tańczę, zawsze prosto z serca. Nawet gdy jestem w sklepie ciężko jest mi się powstrzymać. Moją drugą pasją jest jazda konna. Uwielbiam czuć wiatr we włosach gdy siedzę na moim ukochanym koniku-staruszku, który wręcz ubóstwia cukier.  Jeżeli chodzi o języki : uczę się hiszpańskiego.  Wielu pewnie dziwi czemu nie angielski, ale czuję do tego jezyka odrazę. Ostatnio powiedziałam sobie, że prędzej nauczę się wszystkich języków, które istnieją niż angielskiego. Co do Violetty: zaczęłam oglądać od pierwszego odcinka, a v-lovers stałam się od około 30. Lovciam Jorge, Diego, Rugga, Facu,  Cande, Lodo, Albę,  Mechi i Tini.  Chyba nie zapomniałam o nikim. No to papatki!



PS: Przepraszam, że piszę dopiero teraz, lecz niestety wcześniej nie miałam możliwości. Wiem, wiem trochę chaotycznie, ale cóż taka jestem.


4 komentarze :

  1. bardzo cię lubię ja też kocham muzykę B-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię w redakcji bloga!Czekam na następne posty!Jeśli masz pytania pisz

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę powodzenia:)
    Lily

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka