[Style] Fashion by Violetta cz.1

Postanowiłam zrobić dla Was serię postów pt."Fashion by Violetta" czyli ''Moda według Violetty".W każdym poście postaram się opisać i dobrać zamienniki do trzech stroi Violetty.W każdym poście opisywać będę oraz podawać zamienniki jednego ze strojów Violi.Zaczniemy od pierwszego sezonu lecz z każda częścią będziemy się posówać jeszcze dalej.Będą to głównie ciuchy z Sinsaya więc mam nadzieę,że znajdziecie coś dla siebie,

P.S.Jeśli macie prośbę związaną z jakimś ubiorem (prośba o opracowanie stroju)to wyślijcie zdjęcie na tinipolonia@gmail.com bądź dajcie link do obrazka w komentarzu pod tym postem.




Pierwszy strój,którym się zajmiemy będzie ten oto nad.Widać,że jest w nim naprawdę wiele elementów wiepęc myślę,że znajdziecie coś dla siebie.Strój na tym zdjęciu jest bardzo rozmaity od dżinsowej kórtki aż po rajstopy.Wszystko jest inne a taki sposób ubierania wybierała Violetta w pierwszych odcinkach.Później dopiero dobierała ubrania do siebie.

Dżinsowa kurtka
Dżinsowa kórtka pasuje do naprawdę wielu rzeczy więc nie musicie jej kupować tylko ze względu na to,że Violetta ma podobną.Moją propozycję można kupić tu: *kilk* a kosztuje ona 69,99zł

Różowy top
Najzwyklejszy top o różowym kolorze.Idealny na tańce czy zwykły sport.Ja znalazłam o kolorze łososiowym.Możecie go kupić tu:*klik* i kosztuje 14,99zł (przepraszam Was,ale nie mogę wstawić zdjęcia)

Spodenki moro
Piękne i skromne szorty.Świetnie pasują do rajstop jak większość spodenek.Do tego koloru polecam ciemne rajstopy lecz to wasz wybór.Moja opcja kosztuje 29,99zł i można ją kupić tu:*klik*


Różowe rajstopy
Grube różowe rajstopy idealne na zimne dni,które nadchodzą.Polecam kupno takich rajstop nawet na narty.Możecie je kupić tu:*klik* za 9,90zł


Fioletowe skarpetki
Zwykle skarpetki w kolorze fioletowym.Moja propozycja kosztuje  12,99zł i można ją kupić tu:*klik*

Kozaki
Ładne kozaczki w brązowym kolorze.Pasują do leginsów oraz szortów.Ja jednak znalazłam czarne.Można je kupić za 119zł tu *klik*



Kupicie coś?
Podoba Wam się ubranie Violi?






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka