[TAG]Poznaj mnie bliżej!-miss Tini (odpowiedzi)

Mieliście prawie tydzień na zadawanie mi pytań.Mojemu zdziwieniu pojawiło się bardzo dużo pytań gdyż było ich aż 15!Oczywiście odpowiem na wszystkie.Wyczerpującą odpowiedzią lecz niektóre pytania są do odpowiedzi tak/nie.A więc zaczynajmy!



Jaka jest twoja najlepsza koleżanka z klasy?

Myślę,że jednymi z najlepszych są dla mnie Olga oraz Lena.Myślę,że to pytanie powinno brzmieć "Jak się nazywają..."gdyż nie znacie mojej klasy.

Od kiedy lubisz Violettę?
Violettę lubię praktycznie od początku.Od pierwszego odcinka wiedziałam,że będę oglądać ten serial lecz prawdę mówiąc nie sądziłam,że aż tak się wkręcę.

Twój ulubiony blog?
Osobiście czytam Violetta Polska oraz Violetta-Martina Stoessel.Są to dwa lubiane przeze mnie blogi.Czasem przeglądam też Violetta2Polska.

Ulubiony przedmiot w szkole?
Najbardziej lubię Matematykę i WF.Lecz przyznam,że z matmy jestem o wiele lepsza niż w WF.

Czy masz/miałaś chłopaka?
Jeszcze nigdy nie miałam chłopaka i nie zamierzam w najbliższym czasie go mieć.Nie ten czas i nie ten wiek.

Ile masz lat?
Oczywiście, 11 P.S.Natalia przecież wiesz!;)

Masz jakieś koleżanki/kumpli,z którymi możesz pogadać od serca?
Są takie osoby...

Twoje ulubione danie?
Bardzo lubię Spaghetti oraz kluski z łososiem i szpinakiem.

Jakie masz zainteresowania?
Interesuję się muzyką oraz technologią.Lubię sobie pośpiewać a rakże poszperać w internecie i dowiedzieć się o nowych wynalazkach.

Plany na przyszłość?
W przyszłości zamierzam być lekarzem bądź piosenkarką i aktorką.

Dlaczego założyłaś bloga?
Miałam kilka powodów:
1.Chciłam się dzielić ze światem newsami o serialu.
2.Patrzyłam na inne blogi i pomyślałam "Czemu i ja nie prowadzę takiego bloga?"

Ulubiona piosenka?
"Rolling in the deep"-Adele oraz "I only want to be with you"-Lodovica Comello ;)

Jakie masz drugie imię?
Jestem Maja Kamila

Jakie masz zajęcia pozalekcyjne?
Czasem chodzę na basen a także mam angielski oraz niemiecki

Gdybyś mogła zrobić coś szalonego,bez żadnych konsekwencji,co by to było?
Nigdy o tym nie myślałam...Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie :(




1 komentarz :

  1. Hahaha aj ty moja Kamilko ;D XDD nie wiedziałam, że masz drugie imię :ooo ja chcę z tobą popisać i to już! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka