Wyniki naboru!

Nadszedł dzień wyników.Myślę,że kilka osób na to czekało.Przyjęłam 2 dziewczyny,które mam nadzieję pomogą mi bo jak sami widzicie nie radzę sobie.Obie proszę o napisanie postów
powitalnych i czekam na Wasze pierwsze posty...

Wiktorię Chedę proszę o napisanie do mnie tinipolonia@gmail.com w ciągu 3 dni inaczej odejdzie z redakcji.

P.s. Bardzo Was przepraszam za bardzo małą liczbę postów.Postaram się to zmienić.W zamian za takie zaległości.Chcecie konkurs?Odp.w komentarzu.



                                 Vicky
                                             -Wiktoria,uczy się hiszpańskiego,12 lat

                            Pati Mahone
                                   -Patrycja,uczy się hiszpańskiego,6 klasa podstawówki

Gratuluję obu dziewczynom i mam nadzieję,że już niebawem pojawią się wasze pierwsze posty.



4 komentarze :

  1. To Patrycja jest drugi raz a Martyna nie moze? Nie sprawiedliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam anonimie.Jak by Martyna ponownie się zgłosiła rozważyłabym to

      Usuń
    2. Rozumiem. To fajnie. Bo bez Natali i Martyny ten blog nie jest juz taki sam...Ale wszystkim zycze powodzonka.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka