Pierwszy odcinek "I love Violetta"!

Dziś o 8:45 oraz 14:00 mogliśmy obejrzeć pierwszy odcinek programu "I <3 Violetta".Trwał on około 15min dlatego niewiele udało nam się z niego wyciągnąć.Zapraszam do krótkiego streszczenia odcinka i oczywiście obejrzenia go!

Serial rozpoczyna się od krótkiego wstępu gdzie dziewczyny uświadamiają sobie,że już się nagrywa.Następnie naszym oczom ukazuje się czołówka z postaciami z 3. Sezonu.Po czołówce wszystkie trzy witają się z nami i krótko każda siebie przedstawia.

Sonia: "Mam 11 lat.Uwielbiam śpiewać i tańczyć.Oczywiście wiele innych rzeczy."
Sylwia: "Mam 17 lat,a oprócz tego,że śpiewam i tańczę, to interesuję się także modą a moją inspiracją modową jest Violetta"
Wiktoria: "Mam 15 lat.Moją pasją jest aktorstwo,ale oczywiście jeszcze jeżdżę konno,tańczę oraz śpiewam"

Następnie nasza najmłodsza uczestniczka stwierdziłą,że bardzo się różnią (z czym się nie zgodzę),ale jedno je łączy wszystkie kochają Violettę.Potem zaczęły wspominać drugi sezon a Wiktoria puściła krótki filmik ze scenami z 2. Sezonu a w tle leciała piosenka "Esto No Puede Terminar".Poczym wszystkie się rozmarzyły i przypominały sobie sceny z poprzedniego sezonu a następnie mówiły co je w nich wnerwiało,co rozśmieszało a co wzruszało i puszczały fragmenty tych scen.

Następnie dziewczyny poinformowały nas,że jeśli mamy jakieś wątki,które wzbudziły u nas emocje to wysyłamy je do nich na stronie Disney.pl Po informacji zaczęły się ekscytować,że 3.sezon już niebawem i zaczęły wymieniać na co czekają.
 Sylwia: Germangie czyli German i Angie,aby zostali razem na zawsze!
Sonia: "Ciekawe czy Ludmiła ciągle będzie taka milusia?"
Wiktoria:"Ja jestem fanką wątków miłosnych!"

Po czym powiedziały kilka paringów i puściły romantyczne sceny każdej z tych par.Po skończeniu filmiku Wiktoria wymieniła kilka nazw użytkowników posiadających konta na Disney.pl i specjalnie dla nich puściła promo z Barcelony .Następnie troszkę zdradziły nam faktów,które większość zna dotyczące ostatniego sezonu po czym pojawił się następny filmik z fragmętami różnych scen.A teraz największa niespodzianka!Do programu została zaproszona Justyna Bojczuk!Dziewczyny zapytały ją o kilka rzeczy po czym niestety odcinek się zakończył!

Pamiętajcie!Program możecie oglądać w soboty o 8:45 na Disney Channel!
Znalazłam dla Was także zdjęcia z castingów do "I <3 Violetta"!Na jednej z fotografii możemy zobaczyć Sonię i Wiktorię.Wszystkie fotki z castingu możecie zobaczyć tu:*klik*



Oglądacie?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka