Happy Birthday to...Mickey!!!!

To dziś 18 listopada Miki obchodzi swoje 86 urodziny!Dlatego dzisiejszy post będzie na temat tego ważnego dnia dla naszej myszki.Choć jest już dość stary to nie widać tego po niej.Zobaczmy jak gwiazdy świętują urodziny Mikiego!

Przypomnę Wam o akcji z okazji urodzin myszki.W tym poście pokażę Wam także wszelkie niespodzianki od Disneya oraz zdjęcia od znanych osób,które postanowiły złożyć życzenia Mikiemu.

1.Zróbmy spam hashtagiem #bdayMickey.Sprawmy,aby trafił on do trendów przynajmniej w Polsce!Spamujcie tym hashtagiem na swoich Twitterach,Facebookach i Instagramach itp.Fajnie by było zobaczyć to zdanie w trendach!Wystarczy,że opublikujecie ten hashtag a do niego ewentualnie zdjęcie w ramce,którą znajdziecie na końcu posta lub po prostu z kartką z tym napisem.


2.Disney postanowił z tej okazji wyjątkowo opublikować nowy odcinek serialu "Miki w szortach".Są 
to krótkie parominutowe filmiki.Jeśli oglądacie serial i go lubicie to zapraszam do obejrzenia!


Post użytkownika Disney Channel Polska.

Wiele gwiazd Disneya chętnie składało życzenia Mikiemu.Są to zdjęcia z ramką jak i po prostu z kartką.Wszyscy pamiętali także o oznaczeniu posta hashtagiem.Zobaczcie gwiazdy składające życzenia:






  
A wy złożyliście mu źyczenia?

4 komentarze :

  1. super post!Kiedy wyniki?Czy praca ode mnie z maila Klaudia0074 liczy się?Wyjaśniłam ci wszystko w mailu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dzisiaj Imieniny!! 18 listopada Karoliny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że ta bajka liczy aż tyle lat, wiedziałam tylko, że ta bajka leciała za czasów młodości moich rodziców, czyli tak gdzieś lata 90. Nie spodziewałam się tego :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka