Z bliska: Sekretnik Violetta 3

Postanowiłam zmienić nazwę postów z recenzją na "Z bliska".Dziś postaram się Wam przedstawić Sekretnik Violetta 3,który dość niedawno trafił na półki sklepów.Mam nadzieję,że jeśli jeszcze nie zdecydowaliście się na kupno ten post Was do tego przekona.Zapraszam do recenzji!



Zacznijmy od naprawdę krótkiego opisu oprawy owego sekretnika.Jest ona bardzo ładna.Może nie jest taka żywa jak na obrazku powyżej jednak kolory są lekko pastelowe.Według mnie jest to lepsze gdyż neonowe kolory raziłyby w oczy.Tłem okładki są różnokolorowe kwiaty a na boku oczywiście jest trzeciosezonowa Violetta.Na tyle mamy krótki opis sekretnika oraz kilka informacji.




Teraz przejdźmy do wnętrza.Tak jak na okładce jest to bardzo malowniczy sekretnik.Możemy to zobaczyć na każdej stronie tej książeczki.W tym roku dominują kwiaty wszystkich żywych kolorów.W sekretniku znajdziecie quizy,naklejki,informacje np.jak zmieniła się Violetta (metamorfoza) a także standardowo miejsce na zapiski.Na większości stron towarzyszą nam także rysunki Violetty.

Jedną z pierwszych stron sekretnika jest metamorfoza Violetty.Są na niej a właściwie na nich opisane style Violetty ze wszystkich sezonów.Możemyntakże przeczytać opisy fryzur a przy opisach były zdjęcia oraz jednozdaniowy opis jaki był styl Violetty w tym sezonie.


W "książce"możemy zrobić sobie krótki Ala-quiz.Polega to na tym,że musicie wybrać jedną z dwóch opcji i tak dojdziecie do odpowiedzi gdzie spędzicie swoją przyszłość (kariera).Są trzy możliwości-scena,świat biznesu oraz kariera naukowa.


Standardowo na końcu sekretnika są naklejki.Przeróżnie ozdobione i przerobione.Oczywiście nie zabraknie motywów kwiatowych oraz na jednym z tel motta Violetty.Jest Leonetta,Violetta,Francesca,Ludmiła...I wiele innych postaci.


I na końcu chciałam pokazać Wam jedną z kartek do dowolnych zapisek w moim wykorzystaniu.Ja najczęściej używam ich do rysowania bądź jako kartki pamiętnika.Chętnie przyklejam także naklejki do ważnych dla mnie zapisów.Ja je tak wykorzystuję a Wy?




Ten oto sekretnik możecie nabyć w Empiku oraz na stronie empik.com w cenie 24,99zł!

Kupicie?A może już to zrobiliście?
Podoba Wam się?



1 komentarz :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka