Nowa piosenka Lodo już w internecie! [Aktualizacja]

Do premiery nowej płyty Lodo "Mariposa" zostało jeszcze kilka dni natomiast już teraz możemy wysłuchać jednej z piosenek owej płyty.Od dziś w internecie można wysłuchać piosenki "Todo El Resto No Cuenta".Jeśli chcecie jej wysłuchać i ocenić to zapraszam!


"Todo El Resto No Cuenta" to w tłumaczeniu "Wszystko inne nie ma znaczenia".Tym razem w piosence dziewczyna śpiewa o utraconej miłości,którą wciąż wspomina.Piosenka mi osobiście bardzo
się podoba i jest energiczna.Zobaczcie jak brzmi tekst:

Escucho de nuevo y siento el sonido
De pasos que vienen de lejos
Me basta saber que, me hace estar bien
Y todo el resto no cuenta

Ahora estas aqui! Todo lo que quiero es
Es poder sentir tus latidos juntos a mi
Una luz prendida, un recuerdo que olvidé
Una mano abierta, no me deja ir

Camino, en el fondo, de mis sentimientos
Te encuentro, me estas esperando

Hay nuevas palabras que quiero enventar
Daré otro sentido al amor

Ahora estas aqui! Todo lo que quiero es
Es poder sentir tus latidos juntos a mi
Una luz prendida, un recuerdo que olvidé
Una mano abierta, no me deja ir

Espero la lluvia que caiga sobre mi
Me moja y no tengo miedo
Me queda el nudo, de tantos recuerdos
Y los suelta despacio y te sienta

Ahora estoy bien y todo el resto no cuenta!

Ahora estas aqui! Todo lo que quiero es
Es poder sentir tus latidos juntos a mi
Una luz prendida, un recuerdo que olvidé
Una mano abierta, no me deja ir


Włoszka już od wczoraj trąbi również na temat teledysku do owej piosenki,który będziemy mogli zoabczyć już jutro.Zaczeło się już odliczanie na jej profilu Twitterowym.Teraz czekamy aż włoszka nas zaskoczy!


[Aktualizacja]
Na VEVO jest już teledysk Lodo do piosenki "Todo el resto no cuenta"!!!


Podoba Wam się piosenka?
Chcecie Mariposa w Polsce?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka