Przedpremierowy pokaz filmu "Tajemnice lasu"!

Jeśli czytaliście post o tym filmie (*klik*) na pewno wiecie o jaki film chodzi.Oczywiście mowa tu o filmie,który już jutro będzie miał swoją kinową premierę w Polsce.Ja niedawno miałam szansę obejrzeć ten film przedpremierowo.Dlatego w tym poście w skrócie opowiem Wam o tym filmie.




Zacznijmy od biletów na owe wydarzenie.Były one naprawdę bardzo ładne jednak niestety musiałam je oddać.Dlatego specjalnie dla Was zrobiłam ich zdjęcia.



Seans jak mogliście zobaczyć na powyższym zdjęciu odbył się 9 lutego (poniedziałek) o godzinie 18:30.Na początku był krótki filmik o Disneyu jednak nie specjalnie wiedziałam o co w nim chodzi.Następnie rozpoczą się film był on z napisami.Jak wiecie był to musical dlatego rozpoczą się piosenką gdzie główni bohaterowie śpiewali "Marzę..." a następnie mówili jaki jest ich cel.
Następnie rozpoczęła się w filmie akcja.Film na początku był przygodami trzech różnych postacii,które szły do lasu jednak późńiej wszyscy się złączyli.Nie chciałabym Wam spoilerować dlatego nie opiszę Wam filmu szczegółowo.Małżeństwo piekarzy muszą znaleźć picztery rzeczy,które powiedziała im wiedźma-krowa biała jak mleko,płaszcz czerwony jak krew,pantofel ze szczerego złota,włosy żółte jak kukurydza.Jednak nie będzie to tak proste...W czasie filmu wiele osób również zginie.Na pewno nie polecam "Tajemnice lasu" małym dzieciom.


Ogólnie film naprawdę bardzo mi się podobał i z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten film.Naprawdę warto go obejrzeć.

"Tajemnice lasu " już 13 lutego w kinach!




2 komentarze :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka