Lodo wydaje książkę!

Trochę ponad miesiąc temu do sprzedaży w Polsce trafiła bioografia Martiny Stoessel pt."Po prostu Tini".Tym razem nasza Włoszka postanowiła wydać swoją książkę i opowiedzieć nam o swoim życiu wszystkie informacje zanjdziecie z poście!


Zaczęło się od tego że Lodo zapowiedziała,że ma dla nas niespodziankę:


[tłum.Mam kilka sekretów do zdradzenia...]

Dzisiaj natomiast Włoszka zdradziła o co chodzi.Jednak należy zauważyć,że dziewczyna napisała,że ma ich kilka więc może to nie koniec?Czas naszego oczekiwania był niedługi gdyż powyższy Tweet pojawił się dopiero wczoraj.Zobaczcie co oznajmiła nam dziś Lodovica:



[tłum.OK!POWIEM! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=ZaatGNaf0BE⭐️❤️⭐️❤️⭐️]


[tłum.#TuttoIlRestoLibro💛Moja książka!!!!!! Już 2 KWIETNIA!@RizzoliLibri-ZOBACZ TUTAJ




[tłum.Przeglądam i ponownie czytam mój pamiętnik! Jestem bardzo szczęśliwa, że moje wspomnienia z ubiegłego roku są tu zgromadzone i chętnie się z Wami nimi podzielę! ‪#‎TuttoIlRestoLibro‬ od 02.04!]
Emotikon 
Chcecie by książka trafiła do Polski?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka