Nowa płyta z trzeciego sezonu!

Kilka miesięcy temu do Polski weszła płyta "Gira mi cancion" czyli pierwsza płyta z trzeciego i ostatniego sezonu serialu "Violetta".Jednak w ostatnich przynajmniej trzydziestu odcinkach w Argentynie ukazały się nowe piosenki,które nie pojawiły się na płycie.Więcej o tym co z płytą w poście!

Na pierwszej płycie mogliśmy usłyszeć piosenki takie jak:
-En Gira
-Amor En El Aire 
-Supercreativa
-Encender Nuestra Luz
-Ser Quien Soy
-Quiero
-Rescata mi Corazón 
-Aprendi a Decir Adiós
-Descubri 
-Queen On The Dance Floor
-Underneath it All
-A Mi Lado
-Friends' till the end

Gdy pojawiły się nowe piosenki rozpoczęły się podejrzenia,że ukarze się jeszcze jedna płyta i tak się stało.Druga i ostatnia płyta nosić będzie tytuł finałowej piosenki czyli "Crecimos Juntos".Ukazała się już również okładka oraz lista piosenek z albumu.

Z czego wiemy płyta ma 11 piosenek a są nimi:

1- Crecimos Juntos | 2- Más que Dos | 3- Abrazame y Verás | 4- Es mi
Pasión | 5- Llamame | 6- Solo Pienso en Ti | 7- Más que una Amistad |
8- Mi Princesa | 9- Mil Vidas Atrás | 10- Amor en el Aire (wersja
włoska) | 11- Te Creo (wersja włoska)


Premiera w Ameryce Łacińskiej planowana jest na 20 marca.

Która z piosenek najbardziej Wam się podoba?
Cieszycie się z nowej płyty?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka