[Recenzja]Kopciuszek:Magiczne esy-floresy

Około tygodnia temu na blogu pojawiła się recenzja książki "Violetta:Wyraź Siebie".W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam bardzo podobną książkę tylko z Kopciuszkiem.Recenzja będzie wyglądała podobnie do ostatniej.Zapraszam!

Na początku w formie ala-tabelki napiszę Wam moją ocenę oraz opinię o tej książce a potem będziecie mieli okazję zobaczyć jak zrobiłam kilka zadań z tej książki.

Ocena 9,5/10
Książa ma kolory,które charakteryzują Kopciuszka czyli niebieski oraz złoty.Znajdują się na niej motylki,pantofelek i oczywiście esy-floresy oraz wiele innych ozdób.
Wygląd         Na okładce również możemy ujrzeć polskie "logo" filmu oraz piękną Lily James odgrywającą główną rolę w najnowszym filmie.Jednak nie pasuje mi,że w książce są czarne elementy a kolor ten według mnie nie specjalnie nawiązuje do bajki..

 Ocena 10/10
W książce nie ma napisane zrób to czy tamto.Na stronach mamy napisane np.cytaty z filmu.Dlatego to już
Zadania                 nasza inicjatywa jak jak ją pokolorujemy, ozdobimy i czy coś dorysujemy.
Dla osób lubiących rysować i kolorować ta książka jest stworzona.

Ogólna ocena 9,5/10
Książka mi się bardzo podoba.Może nie jestem najlepsza z plastyk,ale lubię kolorować.W tej książce to my decydujemy co ma być na danej stronie.Na poszczególnych stronach pojawiały się również obrazki z filmu.Jednak sądzę,że kolor czarny nie pasuje do tej bajki i jest zbędny w owej książce.

A teraz przejdźmy do części plastycznej.Specjalnie dla Was pokolorowałam trzy rysunki z tej książki.Może nie są one za ładne,ale jak mówiłam nie mam zdolności plastycznych.

1.Pierwszy,który wybrałam to ten z motylami.Postanowiłam pokolorować je na różne kolory.Nie sądziłam,że efekt będzie tak dobry,ale jak widać na zdjęciu był według mnie.

2.W następnym obrazku ujęłam,że drzewo na nim jest drzewem z marzeniami,które "kwitną" (czyt.powoli się spełniają) dlatego kwiatki na nim pokolorowałam na różne kolory i wygląda ono również dość ładnie.Co myślicie?


 3.Tutaj natomiast był obrazek/portret Kopciuszka,który był czarno biały dlatego postanowiłam go pokolorować.Nie koloryzowałam go więc pokolorowałam dziewczynę tak jak naprawdę wyglądała w bajce i filmie.

"Kopciuszek" już w kinach!

Macie ją już bądź zamierzacie kupić?
Oglądaliście film?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka