[Recenzja]Kreatywnie z książką "Violetta:Wyraź siebie"

Dziś przychodzę do Was z dość nietypową recenzją książki "Violetta:Wyraź siebie".Jak mogliście to przeczytać w zapowiedzi książki (*klik*) do jej wypełnienia potrzebna jest kreatywność.Chciałam również podziękować Disneyowi za umożliwienie mi zrobienia tej recenzji poprzez przysłanie książki.Zapraszam do zobaczenia w jaki sposób ja wypełniłam kilka zadań i jak ją oceniam!


Postanowiłam,że tym razem na początku zrobię tabelkę z oceną poszczególnych rzeczy natomiast później postawię ogólną ocenę.Po krótkiej ocenie zobaczycie w jaki sposób zinterpretowałam kilka
zadań z owego wydania.
Ocena 10/10
Książka jest naprawdę kolorowa i jest bogata w różnorodną kolorystykę.Naprawdę przyciąga.
Wygląd     Nic dodać nic ująć.Są to kolory pastelowe czyli charakteryzujące główną bohaterkę  serialu.

Ocena 7,5/10
Pierwszą rzeczą,na którą zwróciłam uwagę było to,że zadanie w książce nie są wyjaśnione dosłownie.
Zadania   Każdy inaczej je zrozumie i zrobi.Jednak mogłyby być one bardziej różnorodne gdyż w     prawie każdym chodzi o dekorowanie czegoś.

Ocena 10/10
Tutaj jestem zachwycona.Dodatki zaliczają się w sumie do wyglądu jednak chciałam je zrobić oddzielnie.
    Dodatki           Bardzo podoba mi się pomysł wstawienia na okładkę oraz tył książki rysunków z pamiętnika Violetty.Są to przeróżne gwiazdki czy kwiatki.

Ogólna ocena 9/10
Wygląd książki mi się podoba gdyż jest przyjemny dla oka,nie przesadzony i po prostu ładny.Jeśli chodzi o zadania tak jak mówiłam mogłyby się od siebię trochę różnić.Ogólnie nie mam za wiele do narzucenie tej książce.

Teraz czas przejść do zadań.Przygotowałam dla Was krótkie filmiki,w których pokażę Wam w jaki sposób ja zrozumiałam trzy zadania i jak je zrobiłam.Zadań nie robię całych,aby nie zamęczyć Was ;)

Portret w stylu pop
Jak to zrozumiałam?Według mnie należy tu dokończyć kolorowanie portretów Vilu tylko,że w stylu pop.Mowa tu o tym,że robimy poszczególne części zdjęcia w różnych żywych kolorach.Przepraszam Was bardzo,ale zapomniałam pokolorować tła.Zobaczcie jak ja to zrobiłam:


Minki na każdą okazję
Tutaj akurat zadanie (przynajmniej dla mnie) jest wyjaśnione w tych czterech słowach.Chodzi tu oczywiście o to by narysować w licznych kółkach rozmaite emotki.Ja miałam z tym mały problem gdyż nie często używam takich ikonek jednak narysowałam chyba każdemu znane.


Wirujące emocje
"...Zamień smutki na radości".Tutaj wykorzystałam swoją wyobraźnię i postanowiłam w dość ciekawy sposób wykorzystać te zawijasy.Od razu jak popatrzyłam na tą kartkę wyobraziłam sobie,że są one nosami buziek.Dlatego zawijasy wykorzystałam na buźki.Dwa wykorzystane zostały jednak na tort oraz gwizdek urodzinowy.



Możecie ją nabyć w cenie 12,49(internet)lub za 13,99 (sklep).Przez internet znajdziecie ja na stronie sklepu Empik (*klik*).

Podoba Wam się książka?
Może już ją macie?

2 komentarze :

  1. Cześć właśnie odkryłam tego bloga i jest on super mogłabym tu być redaktorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!Już niebawem ogłoszony zostanie nabór dlatego uważnie obserwuj bloga a na pewno zobaczysz post.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka