Świat mody oczami G Hannelius!

"Kocham modę!"
Taka jest odpowiedź Genevive na pytanie czy jest fanką mody.Dziś przychodzę do Was z wywiadem,którego jeszcze nigdzie nie ma.Jeśli chcecie wiedzieć jak wygląda świat mody oczami odtwórczyni głównej roli w serialu "Blog na cztery łapy" to serdecznie zapraszam!

Zakaz kopiowania!Wywiad został przeprowadzony przez The Walt Disney Company Polska dla bloga Violetta&Seriale Disneya!

Jak wielką fanką mody jesteś?

Kocham modę! Myślę, że to świetna zabawaKocham się stroić na imprezy. Naprawdępodoba mi się też, jak ubiera się moja serialowa postać z Blogu na cztery łapy. Myślę, żeAvery ma bardzo dobre wyczucie mody, więc zawsze chętnie zakładam na siebie jej ciuchy.

Kto jest dla Ciebie największą ikoną stylu?

Nie wiem, czy jest tylko jedna taka osoba, której styl uwielbiam i podziwiamUwielbiam style wielu różnych osóbBardzo lubię pod tym względem EmmęWatsonMyślę, że ona zawsze wygląda super. Moja mama także ma doskonałe poczucie styluZawsze daje mi naprawdę dobre rady dotyczące mody.

Jakie rady daje Ci Twoja mama?

Pomaga mi wybierać stroje, kiedy idę na jakąś imprezę i zawsze wie, co będzie na mnie wyglądać najlepiej. Mamy bardzo podobny gust jeśli chodzi o modę, co jest naprawdę fajne.

Jaka jest Twoja największa modowa obsesjaButyTorebki?

Bardzo lubię butyale bardziej kocham ubraniaSzczerze mówiąc, moją największą pasją są… paznokcie! Czy to się liczy? Makijaż i paznokcie to też elementy styluKochamzdobienie paznokciZawsze wymyślam nowe, ciekawe wzory.




Jakie wzory masz dzisiaj na paznokciach

Teraz mam na nich wzór odciśniętej psiej łapyTo oczywiście na cześć Bloga na cztery łapyAle wygląd moich paznokci zmieniam cały czas. Kocham to robićMam kanał na YouTube, gdzie opowiadam o sztuce zdobienia paznokci. To naprawdę moja obsesja!https://www.youtube.com/user/GByGNailArt

Jakie są Twoje modowe porady, G?

„Czuj się komfortowo” – to moja najważniejsza radaZawsze, gdy coś zakładam, sprawdzam, czy jest mi w tym wygodnie i komfortowo. Dobrze jest też wyglądać na pewną siebie, niezależnie od tego, co na sobie mamy. Najlepszym sposobem jest oczywiście łączenie tych dwóch rzeczy – jeśli jest ci w czymś wygodnie, czujesz się w tym pewnie.

Jakimi jeszcze wskazówkami się z nami podzielisz

Uważam również, że ważne jest, aby być sobą niezależnie od stroju. Nigdy nie staraj siębyć kimś innymWypracuj swój własny wygląd i własny styl  i trzymaj się go.




Co myślisz o strojach do serialu Blog na cztery łapy?

Uwielbiam je! Kocham ubrania Avery, ona ma znakomity gust. Uwielbiam to, że nosi w sumie klasyczne stroje, ale zawsze w ciekawy sposób je urozmaica.

W jaki sposób to robi

Na przykład do spokojnego, klasycznego stroju dodaje kolczyk w kształcie czaszkiRobinaprawdę fajne, czasem dziwaczne eksperymenty. Avery ma wielkie wyczucie styluAha, i kocham też jej chodaki i jej buty!

Zaraz, zaraz… Chodaki

TakAvery nosi w serialu złote i srebrne chodaki. Uważam, że są one niesamowiteI naprawdę wygodne! To bardzo fajne obuwie.

                                  

A ty ile par butów masz w domu

Ochnie wiem… Nie mam obsesji na punkcie butówLubię jeale w mojej szafie znaleźlibyście głównie wygodne trampkiKocham je!




Jak opisałabyś styl ubierania się Avery w serialu?

Jako klasyczny z odrobiną luzu i szaleństwa. Styl Avery jest równocześnie elegancki i przebojowy. To imponujące.

Jak ma się do tego Twój osobisty styl?

Myślę, że jest bardzo podobnyale Avery przykłada większą wagę do swoich strojów niż ja. Osobiście dbam przede wszystkim o komfortLubię nosić proste ubrania, takie jakwygodne dżinsyT-shirty i trampki. Lubię się ubierać elegancko tylko wtedy, kiedy mam wziąć udział w jakimś ważnym wydarzeniuMamy wtedy – wraz z moją mamą – mnóstwo zabawy, wybierając najlepsze wyjściowe stroje!

Twój styl się zmienia, kiedy masz się pojawić na czerwonym dywanie?

Nie sądzę, że zmieniał się radykalnie, bo nadal przykładam wagę do wygodyUwielbiam sukienki zwiewne albo po prostu takie, które nie są bardzo ciasne w talii i nie sprawiają, że ledwo w niej oddycham.




A jak opisałabyś swój styl makijażu?

Noszę dużo makijażu na planiewięc zawsze, kiedy akurat nie pracuję, pozwalam skórze oddychaćPoza planem staram się być naturalnaStosuję trochę tuszu do rzęs, ale to wszystko.


Pamiętasz, kiedy pierwszy raz eksperymentowałaś z makijażem?

Tak! Jak byłam młodsza, zawsze podobało mi się robienie makijażu. Kiedy przeniosłam się do Los Angelesmając 10 lub 11 lat, pamiętam, że ciągle prosiłam mamę, żeby kupiła mi jakiś cień do oczuTo moje najwcześniejsze wspomnienie z make-upem!

Czego nauczyłaś się o makijażu, pracując w serialu?

Nauczyłem się, że mniej znaczy więcejTo moja dewizaNiech Twoja twarz będzie naturalna i lekkaWiem też, że zawsze trzeba dużo ćwiczyć przed lustrem, kiedy zacznie się eksperymentować z makijażem. I nie wychodzić z domu bez spojrzenia w lustro i upewnienia się, czy makijaż jest OK.

Jakie jeszcze wskazówki dotyczące urody nam dasz

Jeśli chcesz mieć jasną i gładką skórę, pij dużo wody i przestrzegaj zdrowejzbilansowanej diety
Jedz dużo owoców i warzyw. Ja uwielbiam ćwiczyć i jeść zdrową żywnośćPiję też dużo wody.

Czy na dużych imprezach Twój make-up jest inny niż na planie serialu?

Lubię nieco zaszaleć na czerwonym dywanie. Poza tym fajnie jest czasem poeksperymentować z różnymi koloramiNa przykład wybrać odważny kolor szminki lub kredki do oczuOstatnio wystąpiłam w sesji zdjęciowej, gdzie miałam niebieskieyelinerTo było naprawdę fajne, bo inne niż zwykle. Wyglądałam naprawdę słodko!

Podzielisz się z nami na koniec ostatnią dobrą radą na temat mody?

Pamiętajcie, że moda ma być przede wszystkim zabawą i eksperymentowaniem z różnymi sposobami na wygląd zewnętrznyWarto wypróbować wiele stylów i wybrać taki, który będzie najbardziej do ciebie pasowałBądź sobą! To jest kluczoweAle bawsię przy tym jak najlepiej!

Oglądaj 3 sezon "Blog na cztery łapy" już 18 kwietnia o 10:00 w Disney Channel!





Lubicie G?
Podobał Wam się wywiad?


1 komentarz :

  1. Super post! Wywiad był bardzo ciekawy :)
    julka-julie.blogspot.com <<< zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka