[Wywiad]Prosto z planu serialu Violetta!-Diego Dominguez opowiada o swoich początkach w "Violetcie"

Czy jest podobny do swojej postaci?Jak dogaduje się z obsadą?Tego możecie się dowiedzieć w tym wywiadzie!Dziś możecie przeczytać jak wyglądały jego pierwsze dni na planie oraz co sądzi o swojej postaci.Kogo naprawdę możecie zobaczyć podczas koncertów ViolettaLive?Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam!


Kopiowanie zabronione!Wywiad przeprowadzony przez The Walt Disney Company Polska dla bloga Violetta&Seriale Disneya!

Diego, opowiedz nam o swojej postaci.

W drugim sezonie Diego zostaje wprowadzony do fabuły jakochłopak podróżujący do Buenos Aires w poszukiwaniuswojego ojca, którego ostatecznie odnajduje. Diego nie znał nigdy swojego taty i miał przez to problem z własną tożsamością, był bardzo zagubiony – nie wiedział do końca,kim jestPotem Diego poznaje Violettę i zakochuje się w niej. Próbuje ją zdobyć, ale ona jest w związku z Leonem – sprawa staje się więc skomplikowana, a fabuła ciekawie się rozwijaW trzecim sezonie widzimy przemianę Diego – staje się on bardziej dojrzały, jesteśmy świadkami jego znaczącej poprawy. Miło jest poznać Diego z tej dobrej strony! Staje sięon lepszym, sympatyczniejszym
człowiekiem, a w rezultacie zaczyna lepiej dogadywać się z innymi postaciami.

Czy masz coś wspólnego z graną przez Ciebie postacią?  

Moja postać przechodzi w serialu transformacjęW drugim sezonie mój bohater jest niesympatyczny i nieprzyjemny, natomiast w trzecim staje się bardziej dojrzały i rozsądny.Jestem bardziej podobny do Diego z trzeciego sezonu, nie z drugiego – nie jestem złym facetemPowiedziałbym, że bardziej odnajduję się w odgrywaniu dojrzałej postaci, która potrafi rozwiązywać różne życiowe problemy w mądry sposób. Myślę też, że poczucie humoru i sposób, w jaki Diego używa go w przeróżnych sytuacjach życiowych, jest podobny do mojego spojrzenia na życieWreszcie – myślę, że
jestem podobny do Diego w swoim zdecydowaniu i konsekwencjiKiedy podejmujemy się czegoś, trzymamy się tego aż do końca.

Jak dogadujesz się z innymi aktorami?

Wszyscy żyjemy ze sobą w przyjaźni i lubimy ze sobą przebywać. Mogę naprawdę szczerze powiedzieć, że to najlepszy zespół i najwspanialsi ludzie, z jakimi przyszło mi pracować w mojej dotychczasowej karierze aktorskiej.

Denerwowałeś się przed dołączeniem do ekipy serialu?

Na początku byłem bardzo zestresowanyPrzystąpienie doserialu było dla mnie poważną 
decyzją. To był początek nowego etapu w moim życiu, co potraktowałem jako osobiste 
wyzwanie. Musiałem przenieść się do innego kraju izamieszkać z dala od moich przyjaciół i rodziny  można powiedzieć, że miałem dużo do straceniaUlżyło mi i byłem bardzo szczęśliwy, kiedy zorientowałem się, że wszyscy, z którymi miałem pracować, byli bardzo przyjaźnipomocni i serdeczni. Ekipa Violetty stała się moją drugą rodziną. Dzisiaj, po dwóch latach, znam się już naprawdę dobrze ze wszystkimi. I na pewno niczego nie żałuję.

Jacy są Wasi fani?

Nasi fani są fantastyczni i niesamowici. Uwielbiam to, że dają nam tak wielkie wsparcie i doceniają efekty naszej pracy – tobardzo podnosi na duchu. Osobiście czuję się dzięki temu o wiele szczęśliwszy, bo wiem, że mój wysiłek jest zauważany. Moi osobiści fani też są wspaniali – na moje urodziny zrobilikrótki filmik o mojej karierze i zamieścili go na Twitterze. To było niesamowite. Mam najlepszych fanów na świecieJak każdy aktor, mam dobre i złe dni, ale zawsze gdy spotykammoich fanów, mój dzień od razu staje się 
lepszy. Oni naprawdę motywują mnie i pobudzają do działania.

Jaki był dla Ciebie najwspanialszy moment od chwili dołączenia do serialu?

To zbyt trudne, aby wybrać jedną konkretną chwilęTo doświadczenie jako całość było niesamowite. To, że codziennie idę do pracy, o której zawsze marzyłem i spełniam po kawałku swoje marzenia, sprawia, że jestem bardzoszczęśliwy wdzięczny losowiNie każdy ma takie szczęście, aby móc realizować swoje pasje i wykonywać swojąwymarzoną pracęWśród najszczęśliwszych momentów na pewno mógłbym wymienić nagrywanie scen, z których jestem bardzo dumny. Niektóre z nich pewnie już widzieliście, inne jeszcze zobaczycie – nie będę Wam za dużo zdradzał!



Pamiętajcie,że możecie zobaczyć Diego wraz z całą obsadą na koncertach ViolettaLive w Polsce już w sierpniu!Bilety możecie kupić na stronie livenation.pl.Najtańsz już od 129zł.Koncerty 22 sierpnia w Warszawie oraz 25 i 26 sierpnia w Krakowie!

Lubicie Diego?
Będziecie na koncertach?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka