Magiczna kolekcja #DisneyandVans! [Aktualizacja 2]

Wczoraj Disney poinformował nas,że udało im się stworzyć niesamowitą kolekcję nawiązującą do Disneya wraz z firmą Vans.Jest to firma produkująca buty i akcesoria sportowe.Kolekcja już niebawem trafi do sprzedaży.Chcecie zoabczyć co będziemy mogli kupić?

[Aktualizacja 1]Na stronie można zobaczyć całą kolekcję !
[Aktualizacja 2]Niektóre rzeczy z kolekcji można już kupić w polskich sklepach Vans 

Będziemy mogli kupić m.in.kapelusze,czapki,plecaki czy buty ze wzorami z postaciami Disneya.Na razie nie znana jest nam cena jednak jeśli pojawi się post zostanie zaktualizowany.Na stronie,która macie podaną niżej możemy zobaczyć część kolekcji.


Na razie nie wiemy za wiele na temat kolekcji dlatego post jest krótki jednak miejmy nadzieję,że z czasem będziemy wiedzieć coraz więcej.Niżej wstawiam Wam zdjęcie ze strony z butami i dodatkami z kolekcji:


Według mnie to bardzo dobry pomysł i jak kolekcja będzie dostępna jestem pewna,że coś zakupię.Należy również pamiętać,ze ceny,które się ukarzą będą w dolarach.Dlatego cenę będzie trzeba pomnożyć przez mniej więcej 4,aby uzyskać cenę w naszej walucie.Mi osobiście wzory bardzo się podobają.


Tutaj możecie zobaczyć wszystko na temat kolekcji *klik*

A Wam?
Co sądzicie o kolekcji?
Kupicie coś?

5 komentarzy :

  1. Bardzo lubię Vans'y a ta kolekcja wygląda naprawdę super. Może zamówię jakieś buty :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -Niedługo szkoła a ja zastanawiam się nad kupnem nowego plecaka, a bardzo podoba mi się ten biały. Nie wiem czy opłaca mi się kupować nowy plecak, bo mam już jeden, ale wygląda tak świetnie, że nie mogę się oprzeć i chyba go zamówię. Co do butów to niebawem na pewno jakieś kupie tym bardziej ze wprost uwielbiam vansy

      Usuń
    2. -Niedługo szkoła a ja zastanawiam się nad kupnem nowego plecaka, a bardzo podoba mi się ten biały. Nie wiem czy opłaca mi się kupować nowy plecak, bo mam już jeden, ale wygląda tak świetnie, że nie mogę się oprzeć i chyba go zamówię. Co do butów to niebawem na pewno jakieś kupie tym bardziej ze wprost uwielbiam vansy

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ta kolekcja. W najbliższym czasie postaram się kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne są te ubrania, akcesoria, jednak trochę według mnie za dziecinne, ale podoba mi się ten plecak, ten biały w Minnie i te buty, są śliczne, może nawet kiedyś je kupię, choć buty trochę dla młodszych, taki plecak nada się dla każdego. Co do pozostałych rzeczy to już dla chłopców i dzieci :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka