[Recenzja]Magazyn ViolettaLive NR.1

Dziś przychodzę do Was z recenzją magazynu koncertowego przygotowanego specjalnie dla fanów jadących na koncerty ViolettaLive.W magazynie znajdziecie dziesięć bardzo fajnych plakatów związanych właśnie z tym wydarzeniem.Jeśli chcecie poznać moją opinię oraz zobaczyć jak wygląda ten magazyn to zapraszam!


             
Ocena 10/10
             Mi osobiście wygląd naprawdę się podoba.Nie jest przesadzone a za razem nie jest
 Wygląd.                pusto na zewnętrznej stronie magazynu.Możemyna niej zobaczyć zdjęcie promujące trasę Violetta Live.


Ocena 10/10
W magazynie możecie znaleźć aż 10 plakatów nawiązywujących  do koncertów 
Plakaty.                          Violetta Live.Są tam plakaty ze zdjęciami z koncertów oraz jest jeden                    specjalnie do zabrania na koncert!
Niektóre z nich naprawdę mi się spodobały i powiesiłam je u siebie w pokoju.



Ocena 5/10
Do dodatków mam mieszane uczucia.W sumie są one fajne jednak zamiast przykaładowo 
Dodatki.                           mapki z datami koncertów według mnie powinna się pojawić choćby jakaś reklama koncertów lub spis piosenek,które usłyszymy.Wszystko co ciągle będzie aktualne!A dlaczego?Gdyż nie każdy kupił ten magazyn przed koncertem i mapka już jest nieaktualna.



Ocena ogólna 8.3/10
Podsumowując ogólnie plakaty są naprawdę genialne i nie zamieniłabym ich na żadne inne.Wygląd magazynu też jest bardzo ładny i pasujący do tematu.Natomiast mogłabym się przyczepić wyłącznie 
do dodatków,ale nie da się mieć wszystkiego na raz.


A wy macie ten magazyn?
Który plakat podoba Wam się najbardziej?
Wyraźnie swoją opinię! ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka