[Wywiad]Laura Marano-wszystko związane z jej rolami

Dziś przychodzę do Was z następnym postem zwiazanym z filmem "Pod włos",który już w ten weekend będzie miał premierę na naszym polskim Disney Channel.Tym razem będzie to wywiad z główną bohaterką czyli Laurą Marano.Zapraszam!


Czy miałaś kiedykolwiek taki dzień jak Twoja bohaterka? 

Takwiele razyRaz musiałam iść na premierę i sama przygotować fryzurę i makijażTo było zaraz pozakończeniu pracy na planie Austin & Ally, więc miałam bardzo ograniczoną ilość czasu, aby się przygotować. A włosy wcale nie chciały mi się ułożyćnie wiemdlaczego! Czasami mam wspaniałe włosyale przez większość czasu wyglądają okropnie. Moje zdjęcia z tamtej premiery nie wyglądają dobrze

A włosy są ważne, prawda?

Tak, bardzo ważne! [śmiech]


Jaki był Twój bal licealny? 

W mojej szkole miało się dwa bale, raz w 11 klasie jako junior i w 12 klasie jako seniorW tym roku na moimdrugim balu miałam na sobie sukienkę, którą wcześniej nosiłam w odcinku balowym Austin & Ally. Nie chciałamkupować innej sukienkibo wiedziałam, że tamta była świetna. To była piękna suknia, było w niej niesamowicie. A więc miałam dwa 
bale w szkole, jeden na planie Austin & Ally i jeszcze zrobiłam film o balach szkolnych więc sporo się tego nazbierało przez półtora roku!

Lubisz wracać na plan Austin & Ally

O tak, to jedno z najlepszych miejsc, w jakich kiedykolwiek pracowałamNaprawdę kocham ten serial. Gram od 14 lat Austin & Ally to jedno z najlepszychaktorskich doświadczeń w moim życiu.


*na ściance za aktorami widzicie logo serialu oraz napisy "prom 2013".Prom-to amerykański bal licealny czyli studniówka.

Co możesz nam powiedzieć o czwartym sezonie Austin & Ally?

Sezon czwarty pokazuje konsekwencje naszych wyborów z końca trzeciego sezonuAlly wyrusza w trasęAustin zostaje z Ally, co stawia jego karierę muzyczną w złej sytuacjiTrish postanowił założyć zespół, a Dez udał się do Los Angeles do szkoły filmowej. Początek czwartego sezonu ma miejsce dwa lub trzy miesiące po tamtych wydarzeniach iwszyscy jesteśmy znowu razem. Cały sezon jest o tym, że Austin, AllyTrish i Dez wiodą bardzo różne życie, ale równocześnie nie byłoby ono takie samo, gdyby nie mieli oni siebie nawzajem.

Jak byś chciała, żeby ten sezon zakończył się dla Ally?

Moim marzeniem jest to, aby Ally nadal mogła robić to, co kocha. Trzeci sezon był dla niej wielkim skokiem,była w trasie, wyszedł jej album, więc chcę, że kontynuowała swój sukces i zaszła tak wysoko, jak tomożliwe. Życzyłabym jej również prawdziwej i dobrej miłości, a także aby kontynuowała z powodzeniem szkołę. To jej ostatni rok w szkole, a ona jest dla niej równie ważna jak muzykaW sezonie czwartym pojawia się też temat wyższej uczelniJest także kilka nowych piosenek, które naprawdę kocham i jestem 
pewna, że bez nich występy w tym serialu nie byłyby tak fajneCieszę się, że widzowie 
niedługo będą mogli to zobaczyć.


"Pod Włos"już w tą sobotę w Disney Channel!
4 sezon "Austin&Ally" już w lipcu w Disney Channel!

Lubicie Laurę?
Podoba Wam się wywiad?






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka