Przegląd filmów:tydzień 22.06-28.06

Wakacje już za 4 dni!Czy Wy również nie możecie się doczekać?Dziś przychodzę do Was z kolejnym przeglądem tygodnia.Mam nadzieję,że przynajmniej jeden z filmów obejrzycie i się zaciekawicie.Zapraszam Was do rozwinięcia!

 Kacze opowieści:Poszukiwacze zaginionej lampy-     poniedziałek,22.06
Sknerus McKwacz, wraz z pilotem Śmigaczem, trzema siostrzeńcami: Hyziem, Dyziem i Zyziem, wnuczką Tasi, wyrusza do Egiptu, aby odnaleźć drogocenny skarb. Po jego odkryciu okazuję się, że wraz ze skarbem, poszukiwacze odnaleźli lampę z tajemniczym Dżinem...

 Ten film Disneya powstał na podstawie serialu.


Lizzie McGurie-wtorek,23.06
Zwariowane przygody trzynastoletniej dziewczyny z Ameryki, która wyjeżdża na szkolną wycieczkę do Włoch. Przypadek chce, że na miejscu wszyscy biorą ją za młodą gwiazdę muzyki pop, którą do złudzenia przypomina.
 Tygrys i przyjaciele-środa,24.06
Główny bohater - Tygrys - zaczyna się czuć samotny w Stumilowym Lesie, mimo że ma tu wielu wiernych przyjaciół. Tygrys jest przekonany, że gdzieś w okolicy muszą żyć podobne do niego pasiaste stworzenia i szczerze tęskni za ich towarzystwem.


Chihuahua z Beverly Hills 2-czwartek,25.06
W sequelu popularnego filmu Disneya "Cziłała z Beverly Hills" suczka Chloe i jej ukochany Papi biorą ślub w Beverly Hills. Niedługo później rodzą się ich dzieci - piątka uroczych, ale niegrzecznych szczeniaczków.

Księżniczka i żaba-piątek,26.06
 Film opowiada o młodej czarnoskórej dziewczynie, księżniczce Tianie, która żyje wśród śmietanki elegancji francuskiej Nowego Orleanu w czasach narodzin muzyki jazzowej. Pewnego wieczoru podczas przyjęcia poznaje ona rozgadaną żabę, która twierdzi iż w rzeczywistości jest księciem Naveen, zaklętym w żabę przez złego doktora Faciliera. Prosi on dziewczynę by go pocałowała, co sprawi iż zły czar pryśnie i na nowo stanie się człowiekiem. Tiana ciekawa tego postanawia spełnić tę prośbę. Lecz ku wszelkiemu zdziwieniu po pocałunku i ona sama staje się żabą.


Toy Story 2-sobota,27.06
Akcja toczy się w domu chłopca, jego zabawki żyją własnym życiem. Jedna z figurek, kowboj, zostaje uszkodzona. Przez przypadek kowboj trafia na wyprzedaż rzeczy używanych.


 High School Musical-niedziela,28.06
Troy i Gabriela poznają się na balu sylwestrowym. Jedną z atrakcji przyjęcia jest konkurs karaoke, w którym chcąc nie chcąc startują, w duecie. Okazuje się, że chociaż śpiewanie nie jest ich pasją, oboje odnajdują w nim sporą przyjemność. Wymieniają się numerami telefonów, ale w ogólnym zamieszaniu tracą siebie z oczu. Noworoczny powrót do szkoły. Troy jest gwiazdą licealnej drużyny koszykówki, którą trenuje jego ojciec. W tym roku mają startować w zawodach o puchar stanu. Gabriela właśnie przeprowadziła się z innego miasta, gdzie była prymusem. Jej osoba wzbudza zainteresowanie koła naukowego. Żadne z nich nie planowało próbować swych sił na scenie, ale wszystko się zmienia, gdy w szkole pojawiają się ogłoszenia o przesłuchaniach do nowego musicalu. Pod wpływem sensacyjnej zmiany wizerunku gwiazdora sportu i kujonki, całą szkołę opanowuje gorączka. Ludzie zaczynają próbować rzeczy, które do tej pory były zarezerwowane dla "innych". Fakt ten szczególnie nie podoba się rodzeństwu Evans, do tej pory niekwestionowanym gwiazdom szkolnej sceny. Drużyna koszykówki i Koło Naukowe też nie są zachwycone nowo odkrytymi talentami Troya i Gabrieli...




Który film najbardziej lubicie?

4 komentarze :

  1. Super, że robisz takie posty, dzięki temu można się dowiedzieć jakie filmy można obejrzeć w danym dniu, a także trochę poznać ich fabułę. W tym tygodniu, oglądałam tylko dwa filmy, jednak każdy już kiedyś obejrzałam, ale te dwa akurat musiałam obejrzeć znów, bo są najlepsze, czyli Lizzie M i HSM.
    - Kacze Opowieści - lubię ten film, gdy byłam młodsza, często oglądałam Kaczora Donalda, ale także Kaczą Paczkę. Według mnie, jest to bardzo wciągająca bajka, zarówno ten film jak i inne odcinki, jednak tym razem już jej nie oglądałąm. Po prostu z tego wyrosłam, gdybym była młodsza, na pewno bym obejrzałą, przypomniała sobie trochę jak byłam mała i oglądałam tego typu bajki, jednak w takim wieku, jakim jestem, myślę, że nawet gdybym postanowiła wtedy zasiąść przed telewizorem, to po paru minutach bym wyłączyła, głównie ze względu na to, że zanudziłabym się
    - Lizzie McGurie - b ardzo lubię ten film, uważam, że jest bardzo ciekawy, a jego fabuła wciągająca. Oglądałam go już kilka razy i tym razem również. Film jest po prostu bardzo zabawny, a jego historia pokazuje, że warto spełniać marzenia. Szczególnie fajna w tym filmie jest ta mała animowana dziewczynka, która zawsze towarzyszy Lizzie, jej historia, jak znalazła się na wielkiej scenie, jest to nieprawdopodobne, a jednak pokazuje, że marzenia zawsze mogą się spełnić, nawet przez taki przypadek.
    - Tygrys i przyjaciele- na temat tego filmu nie powiem zbyt wiele, ponieważ oglądałam go tylko raz, albo dwa i to dość dawno, jednak pamiętam, że wtedy się dość wciągnęłam w jego treść. Ale co się dziwić, byłam wtedy dużo młodsza, a i w tamtym czasie lubiłam oglądać Kubusia Puchatka to i Tygryska.
    - Chihuahua z Beverly Hills 2 - Szczerze, nie pamiętam fabuły tego filmu, jednak jestem pewna, że go oglądałam. Widziałam tylko fragment tego dnia, ten, gdy ciułały rozmawiały będąc obok jakiegoś centrum. Chętnie bym obejrzała go do koca, jednak nie miałam wtedy czasu. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie emitowany, bo fragment o gadających pieskach zapowiadał się ciekawie.
    - Księżniczka i Żaba - ten film również bardzo lubię, oglądałąm go już kiedyś i powiem szczerze, jak na bajkę, był całkiem ciekawy. Toczy się zupełnie inaczej niż te typowe bajki i Królewnie i Żabie, ponieważ dziewczyna wcale nie jest Królewną, a po pocałunku, żaba nie zmienia się w pięknego księcia. Polecam obejrzeć ten film każdemu, ponieważ jest tam dużo wzruszenia, a także śmiechu
    - Toy Story 2 - ten film również już kiedyś oglądałam, ale nie cały i jakoś mnie nie ciągnie do jego obejrzenia. Pierwsza część była całkiem fajna, jednak teraz tego typu bajki mnie nudzą i według mnie są bardziej dla chłopców, lub nawet dziewczyn, ale tych młodszych.
    - HSM - Najlepszy film ze wszystkich, chyba najlepszy jaki kiedykolwiek stworzył Disney. Jest mega ciekawy, miłość, przyjaźń, zazdrość, rywalizacja, marzenia, wszystko jest w tym filmie i najlepsze jest to, że wcale nie jest tam dużo nierealnych zdarzeń, a ukazane jest normalne życie, normalnych nastolatków, które po prostu toczy się jak toczy. W tym filmie jest dużo humoru, wzruszenia.. Jest bardzo ciekawy i mogłabym go oglądać mnóstwo razy!

    OdpowiedzUsuń
  2. W dzieciństwie oglądałam chyba każdy z tych filmów. Uważam że tygodnie filmowe w Disney Channel to był naprawdę świetny pomysł. Zawsze warto wrócić do starych czasów i obejrzeć to co dawniej. Moje ulubione filmy z tych wszystkich to księżniczka żaba i toy story 2. Tak wiem dziecinna jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W dzieciństwie oglądałam chyba każdy z tych filmów. Uważam że tygodnie filmowe w Disney Channel to był naprawdę świetny pomysł. Zawsze warto wrócić do starych czasów i obejrzeć to co dawniej. Moje ulubione filmy z tych wszystkich to księżniczka żaba i toy story 2. Tak wiem dziecinna jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzieciństwie oglądałam chyba każdy z tych filmów. Uważam że tygodnie filmowe w Disney Channel to był naprawdę świetny pomysł. Zawsze warto wrócić do starych czasów i obejrzeć to co dawniej. Moje ulubione filmy z tych wszystkich to księżniczka żaba i toy story 2. Tak wiem dziecinna jestem :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka