Przegląd filmów:tydzień 29.06-5.07

Wakacje już się zaczęły,niektórzy mają już plany na sam początek a niektórzy dopiero za jakiś czas gdzieś jadą bądź mają plany.Dlatego mam dobre rozwiązanie dla osób,które na razie siedzą w domu.Możecie codziennie o 18:00 siadać przed telewizorem i oglądać produkcje Disneya!Co zobaczymy w tym tygodniu?



Czarny rumak-poniedziałek,29.06
Opowiada o przygodach źrebaka oraz dziewczynki o imieniu Neera, oddzielonej od swojego ojca przez drugą wojnę światową. Pozostawiona samotnie na pustyni Arabii, dziewczynka poznaje i zaprzyjaźnia się z młodym dzikim koniem, któremu nadaje imię Shetan. Gdy w końcu udaje się jej wrócić do taty, Neera wciąż nie może zapomnieć o swoim pustynnym przyjacielu.

Wakacje:Żegnaj szkoło-wtorek,30.06
Uczniowie jednej z amerykańskich szkół podstawowych wypowiadają wojnę dyrektorowi, który postanawia zlikwidować wakacje wynajdując maszynę zastępującą wszystkie pory roku ciągłą zimą.



 Herkules-środa,1.07
Na Olimpie rodzi się nowy bożek, Herkules. Rodzice wyprawiają maluchowi pierwsze urodzinowe przyjęcie. Hades, wujek malca, nie jest zachwycony potomkiem brata, który odbiera mu szanse na objęcie władzy. Postanawia więc "zlikwidować" bratanka. Popełnia jednak podstawowy błąd, wyręcza się podwładnymi. A że są oni nieco niezdarni, plan nie dochodzi do skutku i Herkules, zamiast umrzeć, staje się jedynie bardzo silnym śmiertelnikiem, który nie może zamieszkiwać Olimpu. Zostaje zatem przygarnięty przez pewne małżeństwo, które opiekując się nim upewnia go w przekonaniu, że jest ich synem. Kiedy jednak Herkules dorasta, sam zauważa, że nie pasuje do tego świata. Matka pokazuje mu medalion, który mały miał przy sobie, gdy go znaleźli: symbol błyskawicy na nim to znak Zeusa. Młody Herkules wyrusza na poszukiwanie prawdziwego domu. Odnajdując świątynię swego ojca dowiaduje się, że nie może do niego wrócić, i aby zasłużyć na ten zaszczyt jako śmiertelnik, musi stać się bohaterem. Chłopak podejmuje wyzwanie i wraz z przyjacielem, pegazem, którego dostał w dniu narodzin, wyruszają w dalszą wędrówkę. W międzyczasie, władca podziemi, zły wujek, odkrywa prawdę o niepowodzeniu spisku i pałając do Herkulesa nienawiścią, zastawia nowe pułapki. Kierowany przez najlepszego trenera herosów, satyra Filona, Herkules pokonuje je bez najmniejszego wysiłku i zmienia się w bohatera.  




101 Dalmatyńczyków-czwartek,2.07
Pies Pongo i jego pan Roger wiodą spokojne życie. Pewnego dnia ich życie zmienia się na lepsze, kiedy to Pongo aranżuje spotkanie swojego pana z Anitą, właścicielką Perdity; prowadzi do związania dwóch bardzo szczęśliwych par. Po pewnym czasie na świat przychodzi piętnaścioro szczeniąt. Szczęście w rodzinie burzy nagłe pojawienie się demonicznej Cruelli Demon. Pragnie ona kupić szczenięta i z ich skór uszyć wspaniałe futro. Rozpoczyna się walka rodziny o porwane psiaki...


George prosto z drzewa-piątek,3.07 
 Samolot pasażerski ulega katastrofie w Afryce, jedyną ocalałą osobą jest niemowlę płci męskiej. Dwadzieścia lat później chłopak żyje w dżungli, przyjaźni się z gorylem. Pewnego dnia ratuje z opresji młodą Amerykankę, która przybyła do Afryki w poszukiwaniu przygód.


 Rogate ranczo-sobota,4.07
 Akcja filmu osadzona jest w realiach Dzikiego Zachodu. Pełną rozmaitych gatunków zwierząt rodzinną farmę zamieszkuje uboga wdowa Pearl wraz z córką. Ciąży na niej kredyt hipoteczny wysokości 1000 dolarów, którego nie ma możliwości w żaden sposób spłacić. Należące do jej stada krowy dowiadują się o wszystkim i zaczynają się obawiać, że zostaną sprzedane do lokalnej przetwórni mięsa, dlatego same próbują wymyślić plan zdobycia całej kwoty. Z pomocą przychodzi im zamieszkujący farmę koń Buck, który kiedyś należał do łowcy głów. Otóż słyszał on, że w pobliskim miasteczku przebywa bandyta o imieniu Slim, za którego wyznaczona jest nagroda wysokości 1000 dolarów.


Kurczak mały-niedziela,5.07
Historia Kurczaka Małego, wyszydzonego przez wszystkich za to, że spadające mu na głowę żołędzie wziął za kawałki nieba. Kurczak bardzo chciałby odzyskać utracony szacunek. Kiedy prawie mu się to udaje, rzeczywiście kawałek nieba ląduje mu na głowie. Okazuje się, że naszej planecie zagraża niebezpieczeństwo z kosmosu. Kiedy latające talerze przybywają do miasta, nikt nie wie, co robić. Mieszkańcy wpadają w panikę. Kurczak Mały wraz z grupą przyjaciół postanawia ruszyć światu na ratunek. Losy Ziemi nagle zaczynają zależeć od świnki, rybki, kaczki oraz niewyrośniętego kurczaka.


Który film najbardziej lubicie?
 Jakie macie plany na wakacje?

2 komentarze :

  1. W trym tygodniu żaden film jakoś mnie nie zaciekawił, jedynie 101 dalmatyńczyków obejrzałam w połowie, ponieważ według mnie ten film jest świetny, a mi nigdy się nie znudzi
    - Czarny rumak - ten fil obejrzałam tylko przez 5 minut, bo akurat wtedy leciał, jednak po chwili przełączyłam, bo film jak dla mnie nudny i nie wciągający.
    - Wakacje: Żegnaj szkoło! - Już kiedyś oglądałam ten film, ale tylko fragment, gdyż nie był on zbyt ciekawy. Według mnie jestem po prostu za duża na takie bajki, nudzą mnie one i nawet, gdyby nie było nic innego w telewizji, to raczej nie obejrzałabym tego filmu w całości.
    - Herkules - oglądałam ten film kilka razy na DVD, gdyż mam taką płytę tylko trochę inną wersję niż ta Disney'a. Tej Disney'a nie oglądałam, gdyż to kolejna bajka, która mnie nie ciekawi, ale za to, gdy byłam mała obejrzałam Herkulesa na DVD mnóstwo razy.
    - 101 dalmatyńczyków - jedyny film w tym tygodniu, który z chęcią obejrzałam. Bardziej wolę wersję filmu niż animacji, gdyż mnie wtedy bardziej wciąga, gdy jest prawdziwy film, a nie animacja, ale to zależy w jakim przypadku. Film naprawdę ciekawy i każdy kto go jeszcze nie oglądał powinien obejrzeć.
    - George of the Jungle - nie oglądałam tego filmu i raczej nie obejrze, gdyż nie zapowiada się jakoś ciekawie, za to, oglądałam Księgę Dżungli i według mnie jest ona ciekawa, poza tym oglądałam jeden odcinek animowanego George razem z bratem i według mnie nudne :/
    - Rogate Ranczo - oglądałam to kilka razy, gdy byłam młodsza, było dość ciekawe i to jedna z niewielu bajek, którą tak polubiłam. Tym razem nie oglądałam, ale następnym na pewno obejrzę ;)
    - Kurczak mały- tę bajkę bardzo lubię, gdy byłam mała, kilka lat temu, za każdym razem, gdy była w telewizji oglądałam ją, to był taki dzień kaczora, wtedy na dywanie rozkładałam wszystkie poduszki, koce i pierzynę i robiłam sobie taki domek a z narożnika robiłam zjeżdżalnie.. :'D Tęsknie za tym..

    OdpowiedzUsuń
  2. Razem z tymi filmami wspomnienia wracają. Oglądałam każdy i wszystkie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka