[Wywiad]Najbliższe plany Olivii Holt

"Właśnie podpisałam kontrakt z Hollywood Records..."

Co ma zamiar robić Olivia Holt oprócz grania w serialu "To nie ja"?Czy poświęci się aktorstwu a może muzyce?W tym wywiadzie zdradziła nam trochę odnośnie drugiego sezonu serialu oraz swojego planu na ten rok.O co może chodzić?Przeczytajcie w wywiadzie przeprowadzonym dla naszego bloga!
*zdjęcie exclusive tylko dla naszego bloga!

 


Jak opisałabyś pierwszy sezon To nie ja?
To nie ja opiera się na mojej postaci, Lindy, jej bracie bliźniaku Loganie i ich trzech najlepszych przyjaciołach: Jasmine, Garretcie i Delii. Serial opowiada o ich czasach licealnych, o udziale w różnych szalonych przygodach i o przechodzeniu razem przez rozmaite problemy. Wszyscy stają się sobie bliżsi dzięki wspólnym przygodom. Serial uczy widzów, że należy dbać o relacje przyjacielskie, ponieważ przyjaciele zawsze staną po twojej stronie, bez względu na sytuację, w jakiej się znalazłeś. To naprawdę świetny serial. 
Czy kiedykolwiek przeżywałaś takie szalone sytuacje, jak Lindy w serialu?
Było kilka takich sytuacji, w których żałowałam, że się w nich znalazłam [śmiech], prawdopodobnie nie były aż tak szalone jak te w serialu, ale miałam przy nich dużo zabawy! Zdarzały się sytuacje, w których musiałam mówić: „To nie ja!”.


Jak reagujesz, kiedy nie możesz czegoś kontrolować? Co wtedy robisz?
Myślę, że najlepszym rozwiązaniem w takich sytuacjach jest spokój. Staram się też zrozumieć, na czym polega problem. Kiedy trudna sytuacja spotyka moich przyjaciół, staram się im pomóc, a jeśli mnie samą, staram się przede wszystkim nie panikować. Zawsze robię wszystko, co mogę zrobić w danej sytuacji.
Co lubisz najbardziej, a co najmniej w swojej postaci – Lindy?

Lindy jest bardzo zabawna, ale to dla mnie trudna postać do grania, ponieważ są pewne cechy, pod względem których nie jesteśmy w ogóle do siebie podobne. A jeśli chodzi o cechy, które nas łączą – obie jesteśmy pełne pasji dla tego, co robimy, zawsze staramy się też dostrzegać pozytywy zarówno w innych ludziach, jak i w nas samych. Myślę, że obie staramy się też być najlepsze w tym, co robimy. Chcemy także być blisko naszych przyjaciół, których bardzo cenimy. To, co nas jeszcze różni, to frekwencja w szkole – Lindy ma doskonałą frekwencję na lekcjach, więc nie jesteśmy zbyt podobne pod tym względem! Lindy jest przebojowa, jeśli chodzi o takie rzeczy.



Czy możesz nam opowiedzieć o jakichś wstydliwych sekretach twoich przyjaciół z planu?
Pomyślmy... Oni wszyscy są tak wspaniali, że trudno wskazać jakiś krępujący sekret o nich. Wszyscy są też wyjątkowi, o każdym z nich można powiedzieć bardzo ciekawe rzeczy. Wiem, że Sarah, która gra Delię, grała w szkole w drużynie piłki nożnej z chłopakami, co moim zdaniem jest fantastyczną sprawą! Austin jest niesamowity jeśli chodzi o swoją wiedzę motoryzacyjną. Kiedy kupowałam mój pierwszy samochód, właśnie on bardzo mi pomógł. Pokazywał mi różne typy samochodów i opowiadał o ich cechach. Peyton uwielbia ucinać sobie drzemki [śmiech], mógłby spać w dowolnym miejscu. Trochę mu tego zazdroszczę, bo czasami, mimo że jesteś zmęczony, nie możesz zasnąć ze względu na nowe miejsce. A jemu to nigdy nie przeszkadza. Peyton może drzemać w dowolnym miejscu i to jest fantastyczne! Piper jest z kolei najsłodszą duszą, jaką znam – ma niesamowite poczucie humoru, uwielbiam z nią rozmawiać. Myślę, że to dlatego, że jesteśmy bardzo podobne, lubimy dużo zabawy i mamy w sobie wiele energii.
Mówią, że bliźnięta rozumieją się bez słów – czy kiedykolwiek doświadczyłaś tego w przypadku twojego serialowego brata, granego przez Austina North?
Właściwie tak było kilka sytuacji, kiedy chciałam coś powiedzieć, a w tej samej chwili on wypowiadał identyczne słowa, jakby wyjmował mi je z ust! Czasami po prostu o czymś myślę, a on nagle zaczyna o tym mówić. Zupełnie, jakbyśmy byli bliźniakami!
Czy możesz nam opowiedzieć jakąś zabawną anegdotę z planu?
Każdego dnia na planie zdarza się coś zabawnego, dlatego mogłabym o tym opowiadać cały dzień. Szczególnie zabawne są sytuacje, kiedy ktoś mówi coś poza sceną i zaczyna nas ogarniać niekontrolowany śmiech, którego nie można powstrzymać. Pamiętam scenę, w której wszyscy w piątkę zaczęliśmy się śmiać z czyjejś pomyłki w kwestii, a potem – kiedy przy dublu dochodziliśmy do tej właśnie kwestii, za każdym razem wszyscy zaczynaliśmy się ponownie śmiać. Czasem takie momenty są trudne, bo trzeba się w końcu opanować, ale równocześnie są bardzo zabawne i stanowią potem fajne wspomnienia.


Nad jakimi innymi projektami pracujesz poza drugim sezonem To nie ja?
Pracuję na moim pierwszym albumem, co jest naprawdę ekscytujące. Właśnie podpisałam kontrakt z Hollywood Records i naprawdę się z tego cieszę. Jestem w trakcie pisania i nagrywania piosenek, więc to dopiero początek, ale jestem bardzo, bardzo szczęśliwa, że mogę wyrażać siebie poprzez muzykę. Muzyka jest ważną częścią mojego życia, była nią przez długi czas, więc jestem naprawdę szczęśliwa.
Gratulacje! Planujesz wydać album w 2015 roku?
Tak, album powinien ukazać się w 2015 roku. Nie jestem pewna kiedy dokładnie, ale na pewno to będzie w roku 2015.

Masz wielu fanów, którzy cię kochają. Możesz opowiedzieć nam jakąś historię na ich temat?
Na moje urodziny w tym roku dostałam wiele życzeń za pośrednictwem mediów społecznościowych. Fani zrobili sobie zdjęcie i wysłali mi ten kolaż na moje urodziny z wyrazami wsparcia dla mnie i mojej kariery. Oznaczało to dla mnie bardzo wiele. Nie potrafię im wystarczająco za to podziękować. Mam nadzieję, że będą mi towarzyszyć za pośrednictwem tych mediów, bo to niesamowite mieć świadomość, że ma się tak wspaniałych i kochających fanów.

A na koniec mam dla Was test związany z serialem "To nie ja".Co Wam wyszło?Mi wyszła Delia!
*naciśnij na obrazek by się powiększył



PREMIERA DRUGIEGO SEZONU JUŻ 15 CZERWCA O 15:00 W DISNEY CHANNEL!

OGLĄDAJ PREMIEROWE ODCINKI SERIALU TO NIE JA TYLKO W DISNEY CHANNEL!



 Czekacie na drugi sezon?
Podobał Wam się wywiad?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka