ETAP 2

Dziś rozpoczyna się drugi etap naszego konkursu na autograf Lodo Comello.Tym razem waszym zadaniem jest rozwiązanie quizu.Oprócz tego dalej możecie zdobywać punkty za komentowania i dodatkowe aktywności.Każda dobra odpowiedź jest równa 1 pkt. Proszę abyście pod koniec quizu podpisali się swoim nickiem,którego używacie podczas konkursu.Powodzenia!

 P.S.Niebawem na Facebooku *klik* pojawi się mini-konkurs!
http://www.quizme.pl/q/tinipolska/wygraj_autograf_lodovicy_comello
 
 Pamiętajcie!
-Pod  tym postem pojawiać się będą nowe
-proszę osoby,które nie przesłały maila o jego 
nadesłanie
-wszystkie dotychczasowe posty związane z konkursem znajdziecie na stronie "The best Lodofanatica"
-już jest ankieta dotycząca 3 etapu --->

2 komentarze :

  1. Rozwiązałam quiz, był dość prosty. Podpisałam się Juliet 100, aby nikt się pode mnie nie podszył. Za chwilę wyślę ci maila z askiem, z którego będę zadawała pytania, z jakiego facebooka polubiłam stronę. Zmieniam też nazwę na blogerze i profilówkę, więc wyślę ci nową nazwę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Już rozwiązałam quiz:
    Nazwa: Camille
    Wynik: 15/15
    Według mnie quiz był dość prosty, jednak odpowiedzi na kilka pytań można znaleźć tylko w książce Lodo, bo jeszcze nie widziałam na żadnej stronce takich ciekawostek. Jednak, są też pytania, do których nie trzeba biografii, wystarczy tylko być na bieżąco, np. siostra, siostrzenica, ile razy Lodo była w Polsce są to bardzo łatwe pytania i myślę, że większość osób nie będzie miała z nimi problemu jeśli naprawdę jest fanką Lodo :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka