Step by step - warkocz z wstążką

Zaczęły się wakacje a ja przychodzę do Was z wygodną fryzurą na lato.Dzięki niej nie będą Wam przeszkadzać długie włosy,które będą Was dodatkowo ogrzewać.Jak ją zrobić przedstawiać Wam będzie gwiazda Disneya-Justyna Bojczuk.Zapraszam!




Co będziesz potrzebować?
  • szczotkę
  • wstążkę
  • wsuwki
  • gumkę do włosów
Krok 1

Rozczesz włosy. Kilka kosmyków włosów przypnij wsuwkami po bokach głowy. 


Krok 2
  
Przymocuj wsuwką wstążkę z tyłu głowy. Podziel włosy na 3 części i zapleć warkocza. 
 Krok 3
 Aby nadać objętości fryzurze, rozluźnij warkocza wyciągając z niego lekko poszczególne pasma.
 

Oglądaj powtórki serialu "Violetta" w Disney Channel!

Skorzystacie z porad?
Podoba Wam się fryzura?

5 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podoba ta fryzura :). Jutro spróbuję ją zrobić ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzura jest modna praktyczna i wygodna. Robiłam ja ostatnio i nie dość ze świetnie wyglądała a przynajmniej wszyscy mnie chwalili to świetnie sprawdza się podczas upałów, które ostatnio były naprawdę nie milosierne. Jest bardzo prosta do przygotowania. Nawet jeśli ktoś nie zrozumiałby opisanych bardzo jasno kroków to zdjęcia na pewno by wyjaśnialy wszystkie wątpliwości :) Super, że robisz takie posty, bo ostatnio zaczęło brakować mi pomysłów na fryzury, a dzięki tym postom znów wróciła mi wena :)

      Usuń
    2. Fryzura jest modna praktyczna i wygodna. Robiłam ja ostatnio i nie dość ze świetnie wyglądała a przynajmniej wszyscy mnie chwalili to świetnie sprawdza się podczas upałów, które ostatnio były naprawdę nie milosierne. Jest bardzo prosta do przygotowania. Nawet jeśli ktoś nie zrozumiałby opisanych bardzo jasno kroków to zdjęcia na pewno by wyjaśnialy wszystkie wątpliwości :) Super, że robisz takie posty, bo ostatnio zaczęło brakować mi pomysłów na fryzury, a dzięki tym postom znów wróciła mi wena :)

      Usuń
  2. Post jest bardzo pomocny. Przedstawiłaś jak zrobić fryzurę według Justyny. Niezbyt ją lubię, ale uczesanie jest bardzo oryginalne. Trochę przypomina mi Cleo hihi ♥ Szkoda tylko, że zdjęcie przedstawia tylko fryzurę. Warkocz jest dość trudny do zrobienie więc przydałaby się instrukcja. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Teraz jest późno, ale jutro ją wykonam <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że pojawił się także taki post jak zrobić fryzurę, w dodatku z Justyną, którą bardzo lubię. Według mnie ten warkocz jest bardzo ładny, nie jest trudny to wykonania, wystarczy tylko wstążka i odrobina chęci a można stworzyć taki ciekawy warkocz. Gdyby zamiast wstążki była chustka, w dodatku czerwona, można by się było nawet wystylizować na Cleo :) Myślę, że jutro spróbuję wykonać ten warkocz, mam nawet wstążkę, a chciałabym przez wakacje wiązać włosy w bardziej kreatywny sposób niż tylko kok, czy taki zwykły warkocz, a ten będzie kreatywny :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka