[Następcy]Wywiad z Sofią Carson!

Sofia Carson gra jednego z głównych bohaterów filmu "Następcy". A dokładnie odgrywa postać Evie.Specjalnie dla Was wykonałam tłumaczenie jej wywiadu dla jednej z amerykańskich stron.Jeśłi ciekawi Was czym się teraz zajmuje czy co robi w wolnym czasie to zapraszam do rozwinięcia!


Wywiad został przetłumaczony przez miss Tini dla bloga Violetta&Seriale Disneya.Zakaz kopiowania!

Jak opisałabyś nowy film („Następcy”)? 

Następcy to dramat pełen akcji wypełniony muzyką,który przedstawia dzieci czterech znanych, czarnych charakterów Disneya.Film przedstawia drogę tej czwórki w ich epickiej bitwie pomiędzy dobrem a złem.

Jaki charakter grasz w filmie?
Gram Evie,córkę bajecznie złej królowej ze Śnieżki. Będąc córką swojej matki, Evie pozostała w  przekonaniu, że to, co definiuje było jej odbicie w lustrze. Zła królowa wmawiała Evie, że książę był jej jedyną szansą na szczęśliwe zakończenie.Nie znając niczego lepszego ,Evie uwierzyła matce.

Jak to jest pracować przy tak dużym projekcie jak „Następcy”?

Jest to spełnienie marzeń. Szczypię się każdego ranka ,ponieważ nie mogę uwierzyć,że to naprawdę się dzieje. Czuję się zaszczycona ,mogąc być częścią tego projektu i jestem niezwykle wdzięczna za możliwość opowiedzenia historii Evie.


Nad czym jeszcze pracujesz?

Właśnie skończyłam nagrywać mój drugi film z Disney Channel, Further Adventures in Babysitting (nazwa filmu) wraz z niesamowitą Sabriną Carpenter. Jest to reboot*  filmu z lat 80- Adventures in Babysitting. Film będzie miał premierę w 2016 roku. Kilka miesięcy temu podpisałam kontrakt i rozpoczęłam pracę nad moim albumem. Muzyka jest moją pierwszą miłością. Odkąd byłam małą dziewczynką marzyłam, aby jednego dnia mieć  tyle szczęścia, aby podzielić się moją muzyką ze światem. Jestem tak szczęśliwa tworząc i pisząc muzykę do tego albumu. To był niesamowicie ekscytujący rok i czuję się tak wdzięczna.

Jak trudno jest pracować przy karierze muzycznej,jak i aktorskiej?

Jest to ciężka praca, ale to jest praca, którą uwielbiam. Mam szczęście robić w życiu, to co kocham.

Czy to ty piszesz wszystkie piosenki?

Tak. Tworzę od 10 roku życia. Piszę w języku angielskim i hiszpańskim.

Co robisz w wolnym czasie?

Lubię czytać książki, lub pisać piosenki.Moją ulubioną rzeczą do robienia w piątek nocą jest oglądanie filmów z siostrą lub przyjaciółmi.



 „Następcy” daty premier:
·         ŚRODA, 26 sierpnia – premiera książki „Wyspa Potępionych”
·         WTOREK, 15 września – premiera płyty z muzyką z filmu „Następcy”
·         PIĄTEK, 18 września o 18:00 – premiera filmu „Następcy” w Disney Channel
·         PIĄTEK, 9 października – premiera filmu „Następcy” na DVD



Zobacz Sofię już 18 września w filmie "Następcy" o 18:00!

1 komentarz :

  1. Ja uwielbiam film Następcy oglądałam go tyle razy że znam go dokładnie a i tak mogła bym go oglądać w kółko i nie mogę się doczekać drugiej części Następców.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka