Ulubieńcy miesiąca-nowa seria na blogu?

Ulubieńcy maja,ulubieńcy czerwca,ulubieńcy lipca...itd. Ostatnio prawie wszędzie pojawiają się takie posty czy filmiki.Dlatego też czemu i na naszym blogu miałoby ich nie być?Dlatego postanowiłam wprowadzić taką serię i również zacząć co miesiąc pisać ulubieńców miesiąca.Jeśli chcecie się dowiedzieć jakie będą kategorie i o co chodzi jeśli nie wiecie to zapraszam!




 Seria "Ulubieńcy miesiąca" polegać będzie na tym,że co miesiąc w pierwszy tydzień miesiąca będę pisała ulubieńców miesiąca poprzedniego.Czyli np. według mnie,który produkt był najbardziej rozgłośniony i warty polecenia.W każdym poście będzie 7 (+ ewentualnie 1,ale o tym za chwilę) kategorii.Możliwe,że co jakiś czas to wy będziecie głosować na początku miesiąca,ale nic nie jest pewne.Natomiast kategorie będą to:



-Wydarzenie miesiąca
-Piosenka miesiąca

-Zdjęcie miesiąca


-Produkt miesiąca


-Serial/film miesiąca
-Post miesiąca

+

-Ewentualnie czytelnik miesiąca

Dlaczego jeszcze nie zadecydowałam o czytelniku miesiąca?Jak popatrzymy na komentarze pod postami to tak naprawdę wcale ich nie ma.Jedyny ruch zrobił się jak był konkurs,ale widać,że te komentarze były wyłącznie na przymus,aby wygrać.Dlatego wszystko zależy od Was.Czytelnik miesiąca będzie mógł polecić na blogu swój blog,stronkę czy nawet Ask przesyłając mi linki a ja je umieszczę w poście.Pamiętajcie każdy komentarz jest zachętą do dalszego pisania!

Jeśli podoba Wam się pomysł na takie posty oraz na kategorię "czytelnik miesiąca" piszcie w komentarzu!
Niech każdy zostawi komentarz!
Jakie kategorie mam jeszcze dodać?
Czekam na Wasze opinie!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka