Jak poprawić sobie humor w jesienne dni?

Jaki macie humor w brzydkie,jesienne dni?Niektórzy mają dobry,jednak większość osób jest zmęczona,smutna i nic im się nie chce.Dzisiejszy post dedykowany jest tym,które są teraz melancholijne i znużone.Mam dla Was kilka propozycji,które mogą pomóc Wam w poprawie humoru.Zapraszam!



Muzyka
Jednym z lepszych sposobów na złe samopoczucie jest muzyka.Włączcie swoją ulubioną piosenkę i odprężcie się.Jeśli jednak nie chcecie siedzieć to możecie potańczyć czy też pośpiewać.Nie ważne czy umiecie śpiewać lub tańczyć.Bawcie się!Możecie posłuchać energicznych piosenek z serialu "Violetta" czy też rytmicznej i bardzo fajnej piosenki "Believe". Gwarantuję poprawę humoru!




Filmiki
Na poprawę humoru możecie również pooglądać pooglądać śmieszne czy też po prostu radosne filmy/filmiki.Ja proponuję obejrzeć Wam filmiki "Tsum Tsum",w których występują urocze postaci.One na pewno poprawią Wam humor.



Poruszaj się!
Następną propozycją jest ruch.Możecie robić co tylko chcecie.Tańczyć,biegać,jeździć na rolkach!Kiedy się ruszacie podwyższa Wam się poziom endorfin (tzn.hormonów szczęścia) dzięki czemu o wiele lepiej się poczujecie i będziecie radośni.


Znajdź czas na odpoczynek
Prawie codziennie chodzimy do szkoły.Po niej musimy odrobić prace domowe oraz niektórzy z nas mają jeszcze dodatkowe zajęcia.I jak tu znaleźć czas na odpoczynek?Jednak musicie się postarać znaleźć trochę czasu na relaks.Przykładowo: jest poniedziałek.Dostaliście dziś lekcje z historii,którą macie dopiero w środę.Proponuję odrobić je od razu (w poniedziałek),aby zaoszczędzić czas,który przeznaczylibyśmy na ich odrabianie we wtorek.



 Jaki macie teraz humor?
Przydadzą Wam się te rady? 

 

1 komentarz :

  1. Mnie zawsze na chandrę i zły humor pomagają ćwiczenia - wyładuję się, zmęczę i od razu mi lepiej :) Np. wczoraj humor miałam nie bardzo - poszłam pobiegać i od razu mi było lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka