Ulubieńcy października #3

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z lekko spóźnionym postem z ulubieńcami poprzedniego już miesiąca.W ostatnim miesiącu za wiele się nie działo i nie było wielu nowości,jednak dałam radę coś wybrać.W tym miesiącu ulubieńcy są moi,natomiast następni chciałabym,aby byli Wasi,ale o tym napiszę jeszcze pod koniec miesiąca.Zapraszam!


 Wydarzenie miesiąca
Niestety tym razem nie mam dla Was wydarzenia miesiąca.Mam,jednak dla Was zadanie!Jeśli macie jakiś pomysł na tę kategorię to koniecznie piszcie w komentarzu a Wasza propozycja pojawi się w poście.
Piszcie!
 
Piosenka miesiąca
W październiku zdecydowanie wygrywa piosenka z serialu "Alex i spółka" pt. "Music Speaks". Pojawia się ona, jak dotychczas w niemal każdym odcinku serialu, jest bardzo rytmiczna i szybko wpada w ucho oraz trwa konkurs gdzie zadaniem jest samemu ją zinterpretować [*klik*]. Jest ona moim wielkim ulubieńcem!


Produkt miesiąca
Produktem,który zdecydowanie przypadł mi do gustu jest książka "Następcy.Magiczne esy-floresy".Jak już zresztą pisałam w recenzji,którą możecie przeczytać tutaj: *klik* jest ona naprawdę świetna i warta polecenia.Jeśli jeszcze nie macie, to koniecznie kupujcie!





Serial/film miesiąca
Dla mnie serialem miesiąca jest zdecydowanie "Alex i spółka". Muszę przyznać,że pokochałam ten serial i oglądam go w każdy weekend.Serial jest bardzo ciekawy i muszę przyznać,że bardzo mnie wciągnął.A wy śledzicie przygody tej piątki.



Post miesiąca
 W tym miesiącu post,który spodobał Wam się najbardziej jest na temat nowego filmu "Violetta:Podróż". Przypominam Wam,że możecie już go kupić na DVD.Zapraszam do kupienia i obejrzenia!


A jakich wy macie ulubieńców?
Piszcie!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka