"Miraculous" - piosenka tytułowa do nowego serialu Disneya

Premiera nowego serialu Disneya "Miraculum:Biedronka i Czarny Kot" już 8 lutego w Disney Channel.Zgodnie z zapowiedzią wczoraj na kanale YouTube Disney Channel Polska pojawił się teledysk do piosenki tytułowej w wykonaniu Lanberry oraz Kuby Jurzyka. Zapraszam do opracowania piosenki!







Tekst piosenki:


Każdego dnia, do szkoły gnam, 
Bo tam jest dom cudowny tak. 
Gdy spojrzę ja, wnet chowam się, 
Co o mnie myśli, kto to wie. 
[ooo]Zakręcił w głowie mi.
[ooo]On chyba mi się śni. 
[ooo]A gdy ktoś kłopot ma,
Zmieniam się raz, dwa.
Ref. Mam super dar, 
Gaśnie zły czar, tak działa moc Miraculum. 
Mam super dar, a w sercu żar,
Dodaje mi sił miłości duch. 
To ja, ten Kot. Co wielbi ją, 
Gdy wszystkie me starania na nic są. 
Gdy blisko jest na sercu lżej, 
Tak wiele już zawdzięczam jej. 
[ooo]Miłość prowadzi mnie. 
[ooo]Zawsze być przy niej chce. 
[ooo]Niech szczęście dłużej trwa, 
Zmieniaj się raz, dwa…
Ref. Mam super dar,
Gaśnie zły czar, tak działa moc Miraculum. 
Mam super dar, a w sercu żar, 
Dodaje mi sił miłości duch. [Miraculum] 
Mam super dar!

Myślę,że ta piosenka jest naprawdę fajna i szybko wpada w ucho.Jest bardzo rytmiczna,a tekst jest bardzo dobry.Myślę,że głosy Lanberry i Kuby Jurzyka świetnie pasują do tej piosenki co powoduje,że wykonanie jest super.Bardzo mi się ona podoba i od wczoraj ciągle ją słucham.
Serial "Miraculum:Biedronka i Czarny Kot" już od 8 lutego w Disney Channel!
 
Podoba Wam się "Miraculous"?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka